וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: ראש עיריית ב"ש רוביק דנילוביץ' בווידוי מרגש אודות אחיו שהיה נרקומן עשרות שנים

עודכן לאחרונה: 13.9.2024 / 12:40

ראש עיריית באר שבע רוביק דנילוביץ' ביקר השבוע ב"מעגל החיים" ושיתף את הנוכחים בסיפור על ההתמודדות של אחיו עם התמכרויותיו במשך יותר מ30 שנה: "הוא הגיבור האמיתי"

רוביק דנילוביץ' בוידוי מרגש אודות אחיו/עמוד הפייסבוק של רוביק דנילוביץ'
ראש עיריית באר שבע, רוביק דנילוביץ'. מרים אלסטר, פלאש 90
ראש עיריית באר שבע, רוביק דנילוביץ'/פלאש 90, מרים אלסטר

ראש עיריית ב"ש רוביק דנילוביץ' ביקר השבוע במעגל החיים בעיר. במסגרת הביקור ישב לשיחה עם הנוכחים וסיפר על ההתמודדות של אחיו עם התמכרות לסמים במשך עשרות שנים: "אני אף פעם לא הסתרתי את הסיפור של אחי שהיה נרקומן 35 שנה" סיפר והמשיך: "כל משפחה שבוחרת להתמודד ולא לנטוש יודעת שזה כרוך קודם כל באהבה, במתן הזדמנות אין סופית, כי אתה צריך לתת עוד ועוד הזדמנויות ולעיתים נראה שזה לא נגמר לעולם ויש מפח נפש. אתה מסתכל על ההורים שלך שמתבגרים ומזדקנים ואומר מה יהיה. אתה עומד מול שוקת שבורה ואומר עד מתי? איך אפשר לא לאבד אמון".

דנילוביץ' הסביר שבסופו של דבר רק האמונה היא זו שמחזיקה: "לאט לאט עם השנים אתה לא רק נותן סיוע, נותן יד ומוציא כסף מהכיס, אתה מבין שאח שלך לא עושה בכוונה, אתה מבין שההתמודדות הכי גדולה של האדם היא עם עצמו, שהוא נלחם עם הנפש שלו, שהוא הגיבור האולטימטיבי. הוא הגיבור שלי, הוא התמודד במשך שנים רבות עם הקושי הכי גדול והוא הצליח לצאת מזה. כל יום זה מאבק וכל יום זה התמודדות עד שאתה מצליח ולפעמים זה לוקח 35 שנים".

דנילוביץ' סיכם ואמר: "ברוך השם אח שלי נקי 7 שנים, הוא נקי בזכותו, הוא קיבל החלטה שהוא יוצא מזה וזה לא היה פשוט וזה היה תהליך מאוד ארוך, בלי קיצורי דרך, בלי שום פרוטקציה, כי הוא היה צריך לשקם את עצמו ולמצוא לעצמו חיים חדשים. הוא היום במקום עבודה מסודר ואוהבים אותו בזכות עצמו כי הוא הבין כמה יש לו את הניצוץ האישי אצלו, יש לו חלומות כמו כל אחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully