וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סגנית מועצת מיתר לשעבר נגד ראש המועצה "חוסר שקיפות והיעדר שיתוף פעולה"

עודכן לאחרונה: 12.9.2024 / 18:13

שני אורה דותן התפטרה לפני כמה ימים מתפקידה כסגנית ראש מועצת מיתר. עכשיו היא מפרטת מה גרם לה להתפטר ותוקפת: "התושבים אינם יריבים שלנו, הם השותפים החשובים ביותר שלנו"

שני אורה דותן. צילום: נאן מלמד,
שני אורה דותן/צילום: נאן מלמד

לפני כמה ימים הטילה שני אורה דותן "פצצה" והתפטרה מתפקידה כסגנית ראש המועצה המקומית מיתר. אורה דותן החליטה להישאר כסיעת יחיד עצמאית במועצה. היום החליטה דותן, במכתב שנשלח לראש המועצה וגם פורסם לתושבי המועצה להסביר מה גרם להחלטה שלה לעזוב: "חוסר שקיפות, העדר שיתוף פעולה ושיח מקדם, התעלמות מפניותיי, הפער הקיים בין תחושת התושבים והשירות שמקבלים מהמועצה לבין הדברים שמוצגים ומופצים על ידי המועצה ואי הקשבה לציבור ולמצוקותיו".
היא המשיכה וכתבה: ,אני הצפתי ושיקפתי את כלל הנושאים שהגיעו לפתחי, מתוקף תפקידי, באופן מקצועי ובונה וברוב המוחלט דבריי הוצאו מהקשרם ולתחושתי נתפסו על ידך כביקורת אישית, אשר אינה מאפשרת לקדם שיח מקצועי, בריא ופתרוני. בחודשים מאז שנבחרנו, הולכת וגוברת הקרב התושבים התחושה כי הם היריבים שלנו. אני שבה ומזכירה, הם אינם היריבים שלנו, הם השותפים החשובים ביותר שלנו. התנהלות זו אינה תואמת את דרכי וגורמת לי לשאול את עצמי את אותה השאלה שהובילה אותי לחבור לסיעת ביחד, לשם מה?".
היא סיכמה וכתבה כי נשארת כאמור כסיעת יחיד במועצה: "אני בוחרת להישאר חברת מועצה בסיעת יחיד, להמשיך ולייצג את תושבי מיתר וכרמית במועצה, כפי שהתחייבתי בפניהם, באופן מלא ולא מתפשר ומתוך רצון עז לייצג נאמנה את קולות התושבים והתושבות".

  • עוד באותו נושא:
  • מיתר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully