וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המכללה הטכנולוגית להנדסאים באר שבע חנכה מעבדה לעיצוב תעשייתי: "תשנה את העולם"

עודכן לאחרונה: 12.9.2024 / 14:48

המכללה הטכנולוגית להנדסאים באר שבע חנכה השבוע מעבדה לעיצוב תעשייתי, במעמד ראש העיר. המעצב התעשייתי אחיה גריזים: "אין שום סיבה שלימודי עיצוב תעשייתי יהיו נחלת המרכז בלבד"

חנוכת המעבדה לעיצוב תעשייתי במכללה הטכנולוגית להנדסאים באר שבע, השבוע. יח"צ המכללה,
חנוכת המעבדה לעיצוב תעשייתי במכללה הטכנולוגית להנדסאים באר שבע, השבוע/יח"צ המכללה

במכללה הטכנולוגית להנדסאים באר שבע נחנכה השבוע מעבדה לעיצוב תעשייתי. בטקס נכחו ראש עיריית באר שבע רוביק דנילוביץ', מנכ"ל המכללה יעקב דור, ויו"ר האסיפה הכללית של המכללה והמנכ"ל הקודם דב תמיר. את המזוזה המיוחדת למעבדה קבע מנהל בית חב"ד באר שבע, הרב זלמן גורליק.

"אנחנו מאוד מתרגשים ביום חנוכת המעבדה השקופה לעיצוב תעשייתי, בסימן 70 שנות פעילות של המכללה והשקת בית הספר לעיצוב TCB - SCHOOL OF DESIGN", אמר המנכ"ל דור. "עברנו את אחת השנים הקשות ביותר מאז קום המדינה. אנחנו חייבים בשנה הזאת עוגנים בשביל להמשיך לחלום, להתפתח ולא לעצור". לדבריו, "המגמה לעיצוב תעשייתי מצטרפת למגמות נוספות בעולם התכנון והעיצוב שמתקשרות אחת עם השנייה".

ראש העיר דנילוביץ' קיבל מהמנכ"ל את מדליית המכללה, כהוקרה על הסיוע והתמיכה לאורך השנים, והדגיש: "המכללה הזאת שותפה להרבה דברים טובים שקרו, קורים ויקרו בעיר הזו בעתיד. אם יש משהו שמרגש אותי במיוחד זה שהמכללה מתעקשת להמציא את עצמה מחדש, לא קופאת על שמריה ומבינה שהעולם דינמי ומשתנה בכל רגע. המתחם הזה מאוד קטן, אבל אפשר לשנות איתו את העולם. אתם מייצרים כל הזמן דברים חדשים, ומנסים לצפות איך ייראה עתידנו ואיך משפרים את איכות החיים של התושבים. המקום הזה חשוב, מכיוון שהוא לא היה עד היום. כדי להרחיב את הדעת והידיעה ולהביא לפה עוד מוחות יצירתיים, אתה צריך גם לתת להם את הבסיס והעוגן. אתם עשיתם את זה".

יועץ מה"ט, המעצב התעשייתי אחיה גריזים, הסביר כי "לחצתי הרבה שנים לפתיחת המגמה לעיצוב תעשייתי במכללה, אבל בלי יעקב (המנכ"ל) הדברים לא היו זזים. אין שום סיבה שלימודי עיצוב תעשייתי יהיו נחלת המרכז בלבד. המדינה שלנו משוועת לבעלי מקצוע. המעצבים התעשייתיים מתווכים בין העולם של ההייטק ללואוטק, וזה דבר נצרך. אחרי 34 שנות ניסיון, אני לא מכיר מקצוע מעניין כמו המקצוע הזה".

ראש המגמה לעיצוב תעשייתי גל אזרזר, סיפר שהוא נאלץ בזמנו ללמוד עיצוב תעשייתי בבצלאל, וסיכם: "אני מקווה שהמגמה הזאת תפתח צוהר גם לתעשיינים המקומיים להבין את הכוח שיש בידיים של מעצב להגדיל את התפוקה של מפעלים, גם בתעשייה הוותיקה וגם בתעשייה החדשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully