וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמו של רון שרמן: נציגי צה"ל שינו את תאריך מותו על המצבה ליום התקיפה האווירית

עודכן לאחרונה: 10.9.2024 / 16:05

אמו של החייל תושב להבים, שנחטף ומת בשבי חמאס, טוענת כי נציג הצבא שינה את תאריך הפטירה מהתאריך בו חולצה הגופה לתאריך בו חוסל בכיר באזור בו היא נמצאה. בצה"ל לא אישרו רשמית כי שרמן נהרג מהפצצות חיה"א

אמו של רון שרמן, תושב להבים שנחטף ב-7 באוקטובר מעוטף עזה ומת בשבי חמאס, אמרה היום (שלישי) כי נציגי צה"ל שינו את תאריך מותו שנכתב על המצבה מתאריך חילוץ הגופה מעזה, 14 בדצמבר, לתאריך בו בוצעה התקיפה האווירית ליד המקום שבו נמצאה גופתו - 10 בנובמבר. מצה"ל נמסר בתגובה כי בימים הקרובים יושלם התחקיר על נסיבות מותו של שרמן, ויוצג למשפחה.

בראיון לגלי צה"ל אמרה היום מעיין, אמו של שרמן, כי אף נציג רשמי של מערכת הביטחון לא דיבר עם המשפחה מאז. "מה שחשוב לנו זה שיידעו שהחטופים נמצאים שם כל הזמן בסכנה תמידית", אמרה, "אם רון וניק נהרגו מההפצצות של צה"ל, וששת החטופים נהרגו ברגע שהמחבלים הרגישו שצה"ל מתקרב, זה בדיוק מה שכל הזמן אנחנו אומרים: מיטוט החמאס ושחרור החטופים לא הולך ביחד. הם לא יצאו משם בשום דרך שהיא לא עסקה".

גופתו של שרמן חולצה יחד עם גופותיהם של ניק בייזר ואליה טולדנו ממנהרה בג'באליה, בקרבת המקום שבו נהרג חודש קודם לכן בכיר חמאס אחמד רנדור. בצבא אמרו אז כי ייתכן שהשלושה מתו משאיפת גז רעיל שנפלט כתוצאה מההפצצה שבה נהרג רנדור, אך טענו כי לא ניתן לקבוע זאת באופן ודאי. אתמול פורסם בחדשות 12 כי כבר במאי אישר דו"ח רעלים פתולוגי שהשלושה נהרגו כתוצאה מההפצצה, אך בצה"ל נמנעו מלפרסם זאת לציבור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully