וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזון אחרית הימים? הקואליציה והאופוזיציה במועצת עומר התאחדו כדי לסכל מינוי

עודכן לאחרונה: 10.9.2024 / 14:38

חברי המועצה הצביעו נגד מינויו של יו"ר ועדת הערר ביישוב, שלפי חבר האופוזיציה יוסי כהן תמך נמרצות בקמפיין של ראש המועצה ארז בדש. מועצת עומר: "שקר גס של מי שמבקש לייצר כותרות ולחולל מהומה על לא מאומה"

שיתוף פעולה יוצא דופן נרשם בשבוע שעבר בין הקואליציה לאופוזיציה במועצת עומר, כששני הצדדים התאחדו וסיכלו מינוי אותו הגדירו באופוזיציה "מינוי מקורבים".

"מתחילת הקדנציה של ארז בדש, אנחנו רואים כל מיני מינויים של מקורבים, כאלה שתמכו בו, כאלה שהלכו איתו, 'התאבדו עליו', שפתאום משתרבבים לכל מיני ג'ובים בתוך המערכת", טוען חבר המועצה מהאופוזיציה יוסי כהן, ראש סיעת "קהילה", "וכל הזמן הקואליציה הרימה יד באופן אוטומטי". לדבריו, בעת האחרונה העלתה המועצה את הארנונה לחלק מהתושבים, ולכן ביקש בדש להקים "ועדת הנחות, ועדת ערר, שהיא ועדה מאוד רגישה, כי זה בדרגה שופטת: אתה בעצם מקבל אליך תושב שמערער על ההחלטה של המועצה, ועם מי אני מיטיב ועם מי לא, יש פה מנעד רחב של שיקול דעת".

בישיבת המועצה, מספר כהן, הציג בדש את מי שנבחר לתפקיד יו"ר הוועדה, משרה שהיא בשכר ונחשבת ליוקרתית. "כשאתה ממנה מקורב, מישהו שממש מזוהה איתך, מישהו שהיה ברשימה שלך או שהיה השולייה שלך, לא יכול להיות שדווקא הוא נמצא מבין כולם הכי מתאים".

חברי הקואליציה, לדברי כהן, הופתעו מהבשורה של ראש המועצה, שטען לדבריו כי איש לא הגיש את מועמדותו לתפקיד למעט אותו אדם שנבחר אליו. "חברי הקואליציה היו די בהלם. התחילו לשאול אותו שאלות, 'איפה פרסמת', 'למה לא סיפרת לנו לפני כן', 'אם היית מספר לנו שאתה מחפש היינו דואגים שאנשים טובים מהיישוב היו מגיעים בכל מקרה'. אני אמרתי שזה פשוט טעם לפגם - יכול להיות שהאיש הזה הוא איש מצוין, אבל זה שהוא היה מאוד מזוהה איתו קצת עושה לי כאב בטן".

אז ביקש כהן "להוריד את ההצעה הזאת מההחלטה. הוא לא הסכים, אמר שזו ההחלטה, וזה מה שהוא רוצה לקדם, ואז הופתעתי - כל חברי הקואליציה, למעט הסיעה שלו, הצביעו נגד. זה רק מראה כמה זה היה בעינינו קיצוני. זה באמת להשתין מהסוכה של המציל, אפילו לא מהמקפצה".

ממועצת עומר נמסר בתגובה: "מועמדותו והיתכנות העסקתו של אדם היא על פי כישוריו ולא על פי קרבתו לראש המועצה. כך נהג וכך ימשיך לנהוג ראש המועצה. כל רמיזה או אמירה אחרת הינה שקר גס של מי שמבקש לייצר כותרות ולחולל מהומה על לא מאומה. ראש המועצה העביר את רשימת המועמדים שהגישו מועמדותם כדין על פי חוק. אישורו של המועמד הובאה לאישור המועצה כך שהניסיון לתאר מצב של מינוי שהוכתב, רחוק מהמציאות. בהקשר זה נציין כי התנגדותם של חלק מחברי המועצה נבעה ממניעים אישיים שלהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully