וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מועצת עומר הורתה לסגור את הכספומטים ביישוב בסופ"ש - והשכנים מוחים

עודכן לאחרונה: 9.9.2024 / 15:58

תושב אחד הכפרים באזור הביע את צערו על ההחלטה, ואמר כי ראש המועצה ארז בדש מרחיק בהחלטתו בין שכנים. תושבים רבים הזדעקו נגד התלונה, ובמועצה הבהירו: "הנושא נוגע בראש ובראשונה לתושבי עומר"

מועצת עומר הורתה לסגור את הכספומטים ביישוב בשבתות על מנת להרחיק ממנו בדואים - כך טוען תושב אחד הכפרים באזור. "צר לנו מאוד שראש המועצה הנבחר עושה הכל על מנת להרחיק בין שכנים במקום לקרב אותם", כתב אתמול (ראשון) אחמד אבו סריחאן בפוסט בפייסבוק.

"זה התחיל עם החנייה, שיש לה פתרון - פנגו", כתב אבו סריחאן, "עוברים לבנק ובמיוחד לבנקטים (כספומטים) שנסגרים בשבת בכוונה, מתוך כוונה שלא ייכנסו לעומר בדואים, במיוחד אלה שאין להם בישובים בנקים. חשבנו שראש המועצה החדש יפעל לקירוב הלבבות ויישאף לדו קיום לאוכלוסייה, שבעיקרה אינה אויבת, שתרומתה לא באה לידי ביטוי ביחס". לדבריו, גורם בכיר באחד הבנקים אישר שסגירת הכספומטים זו דרישה של המועצה.

בנק דיסקונט. שי מכלוף
כספומט, ארכיון/שי מכלוף

עשרות תושבי עומר הגיבו לטענותיו של אבו סריחאן. "אם זו החלטת המועצה אזי החלטה מצויינת! ניתן לפנות לשומרים בשער ולבדוק עד כמה הם נלחמים בתושבים שאינם רצויים, שנכנסים להוציא כסף מהכספומט מזה שנים רבות, בעיקר בשעות לילה מאוחרות", כתב אחד מהם, "נוסעים במהירות, מרעישים עם מוסיקה ערבית מצלצלת, מחנים בצורה אלכסונית וחוסמים את נתיבי הנסיעה, ולעתים אף מעבירים מידע שלא לצורך". תושב אחר כתב: "ראש המועצה פועל בהתאם למצע הבחירות ולרצון התושבים. עם כל הכבוד לכותב הפוסט, ביטחון התושבים שלנו יותר חשוב מהנוחות של תושבי תל שבע, אום בטין והפזורה הבדואית".

מנגד, כתבה תושבת היישוב: "סגירת כספומטים מיום שישי עד ראשון בבוקר פוגעת קודם כל בתושבי עומר וראוייה לגינוי". תושבת אחרת כתבה כי "הכי נכון להעביר את הבנק ואת בנק הדואר לפארק התעשייה, וכך להמשיך את השירות השוטף לכל תושבי האזור בלי ליצור עומס על המרכז. בעומר אפשר להשאיר נקודת מסירת חבילות שזה השירות העיקרי שהתושבים צריכים".

ממועצת עומר נמסר בתגובה: "שעות פעילות מכשירי הבנקט תואמות את שעות הפעילות של המרכז המסחרי. נושא זה, כמו האחרים, נוגע בראש ובראשונה לתושבי עומר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully