וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: התגובה המקורית של המורה מאשל הנשיא לעיצומים במערכת החינוך

עודכן לאחרונה: 9.9.2024 / 10:32

ארגון המורים הודיע באמצע הלילה כי אנשיו ישובו ללמד היום, אך ימשיכו בעיצומים כמו אי-דיווח על ציונים. בשל כך קראה מועצת התלמידים הארצית לא לחזור ללימודים - אך האם התלמידים יישרו קו?

מירב שורש, מורה באשל הנשיא/באדיבות המצולמים

מירב שורש, מחנכת י"ב 2 ומורה לקולנוע ותקשורת בבית ספר אשל הנשיא, נדהמה כשהגיעה הבוקר (שני) לבית הספר, לאחר שארגון המורים הודיע אמש על השהיית השביתה. בתגובה להודעה קראה מועצת התלמידים הארצית לא להגיע היום ללימודים - וכך מצאה את עצמה שורש עומדת מול כיתה ריקה.

אמש, סביב השעה 23:00, הודיע יו"ר ארגון המורים רן ארז על השהיית השביתה בתיכונים, על אף שלא הגיע להסכמות עם משרד האוצר על שיפור תנאי שכר המורים ועל סוגיית החוזים האישיים. "מתוך אחריות למדינה, למורים ולתלמידים, אנו מודיעים על השהיית השביתה", אמר ארז. "הלימודים יחודשו בחטיבות העליונות, ונמשיך את המאבק בדרכים אחרות". ארז הוסיף כי המורים ימשיכו לנקוט עיצומים, שכוללים אי-דיווח על ציונים והחרמה של כל הפעילויות שמחוץ לבתי הספר, למעט המסעות לפולין.

בתגובה להודעה קראו במועצת התלמידים והנוער הארצית לא להגיע ללימודים היום, ואמרו כי "לא הגיוני לעשות מהתלמידים צחוק ולהחזיר אותנו שוב לחוסר יציבות תחת לימודים בלי ציונים, טיולים, מסעות ותעודות". בהודעה שהוציאה יחד עם הנהגת ההורים הארצית הרחיבה המועצה וכתבה: "להודיע ב23:30 בלילה שמחר יש לימודים בתיכונים, תחת עיצומים - לא בבית ספרנו. התלמידים הם לא כלי משחק בידי אף אחד מהצדדים. כבר שנתיים וחצי שתלמידי ישראל סובלים תחת עיצומי ארגון המורים, לימודים עם עיצומים זאת לא שנת לימודים. אנו נשקול את המשך צעדינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully