וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על אדני הזינוק: נציגותינו בליגה ב' מוכנות ליריית הפתיחה

יוסי איטח

עודכן לאחרונה: 7.9.2024 / 17:29

בשישי הבא תצא לדרך עונת 24/25. מה השתנה ומה מצפה למכבי נתיבות, הפועל ירוחם, מ.ס שגב שלום ומכבי באר שבע?

הפועל ירוחם ליגה ב'. יקיר דהן,
הפועל ירוחם פותחת עונה בנתיבות/יקיר דהן

ליגות ב' פתחו בסופ"ש את העונה, ועשו זאת במסגרת גביע המדינה. שבוע לפני שריקת הפתיחה למשחקי הליגה, יצאנו לבדוק איך התכוננו ארבע נציגותינו לעונה שבפתח, ומה הן חושבות שצפוי להן.

מכבי עירוני נתיבות

מוטי עטר ימשיך עוד עונה במועדון, אליו הצטרפו השוערים מור קיסוס ואופק אביסידריס, כמו גם מתן כהן, מתן מלכה, מאור כהן, נאוריי בוסקילה, מור סויסה, אופק זרביב, יקיר אזולאי, ירדן בוהרון ואור יצחק, אופק אביסדריס, ארי ציאציאשוילי, רון ויצמן.

את הקבוצה עזבו: ארי ציאציאשוילי, רון וייצמן, אור לוי, אוראל אוזן, שילה סבג, עומרי אביטן, גל תמם, ג'ניה רפופורט, רותם מרום ואביאל אפנגר.

עטר: "נתיבות השנה שינתה את פניה. לצד שחקנים מנוסים שהצטרפו, הגיעו שחקנים צעירים. אני מאמין שנראה קבוצה נמרצת ותוססת על המגרש. המטרות: להתברג למעלה. ליגה בי העונה תהיה מעניינת ושוויונית, עם לא מעט קבוצות שהשקיעו הרבה כסף, שיעשו חיים לא קלים ליריבות".

הסולו של מוטי עטר בערב גיבוש לפתיחת העונה

מועדון ספורט הפועל ירוחם

המאמן צחי בן ישי ממשיך עוד עונה: "זו העונה הראשונה מזה שנים שהיה קושי גדול להביא רכש. שדרות וקריית גת התחזקו משמעותית, והרבה שחקנים נדדו לכיוון הזה. לגבי ליגה ב', אני חושב ששנים היא לא הייתה חזקה כמו שהיא תהיה העונה. קבוצות כמו שדרות, קריית גת, מ.ס רמלה ובית שמש התחזקו בצורה משמעותית. כמו כן, גם שגב שלום ואשדוד ילחמו חזק על הפלייאוף".

מכבי באר שבע

רמי ג'ורנו יאמן העונה את הקבוצה, אליה הצטרפו שמעון לוגסי, שון שטיימן, לידור מירלה, ארי ציציאשווילי, באסל אבו עביד ולירן אהרוני.

ג'ורנו: "המטרות הן להישאר בליגה, ולבנות קבוצה עם הפנים לשנים הבאות. ליגה ב' השנה תהיה ברמה גבוהה עם לא מעט קבוצות בעלות תקציבים גבוהים".

רמי ג'ורנו מאמן מכבי באר שבע. יוסי איטח,
עונה מאתגרת. רמי ג'ורנו/יוסי איטח

מועדון ספורט הפועל שגב שלום

את הקבוצה יאמן איברהים אבורקייק, שמחליף את את מוראד אבו בילאל. לקבוצה הצטרפו: אפיק מדלסי, חאלד אלולידי ועבדלבסט אלערגאן.

היו"ר זיאד אבו בילאל: "אני חושב שליגה ב' השנה תהיה מאוד שוויונית, למרות שכמה קבוצות השקיעו כסף רב. המטרה של שגב שלום היא להתברג כמה שיותר בצמרת הגבוהה. אנחנו מכוונים לפלייאוף העליון".

גביע המדינה

מכבי נתיבות הפסידה 2:1 בהארכה למ.ס רמלה, אחרי 1:1 בתום 90 דקות. רמלה כבשה כבר בדקה החמישית, אך מתן כהן הישווה בדקה ה-38. בדקה ה-103 כבשו האורחים את השני, והעפילו לשלב הבא בגביע. נתיבות תתמקד בליגה.

המשחק בין מכבי באר שבע למ.ס שגב שלום לא התקיים, למרות ששתי הקבוצות התייצבו במגרש רייסר. בשגב שלום טענו כי מכבי לא מילאה בפורטל ההתאחדות את טופס המשחק בזמן. ממכבי נמסר כי המשחק לא נערך עקב "כשל טכני".

הפועל ירוחם עלתה שלב, בעקבות ניצחון טכני על הפועל גדרה, שלא הופיעה למשחק.

משחקי המחזור הראשון (13.9.24)

מ.ס שיכון המזרח - מכבי באר שבע
מכבי נתיבות - הפועל ירוחם
מ.ס שגב שלום - הפועל גדרה

  • עוד באותו נושא:
  • ליגה ב'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully