וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נקודת פתיחה: תיקו לדימונה עם יבנה

יוסי איטח

עודכן לאחרונה: 6.9.2024 / 17:59

ליגה א': חניכיו של חי אבייב פתחו עונה עם 1:1 ביתי מאכזב. ירדן אבוחצירה ירה בדקה ה-19 שער יתרון, שהחזיק 11 דקות. עידו אקסברד האורח ניצל הדיפת פנדל של אביחי דהן כדי להשוות

ירדן אבוחצירה - שחקן כדורגל. מ.ס דימונה,
שער מרשים שהספיק לנקודה. ירדן אבוחצירה/מ.ס דימונה

מ.ס דימונה פתחה היום (שישי) את עונת 24/25 של ליגה א' דרום בתיקו ביתי מאכזב עם מכבי יבנה. חניכו של חי אבייב שהיו טובים יותר ברוב שלבי המשחק, כבשו ראשונים, מבעיטת יעף אדירה של ירדן אבוחצירה (19). בדקה ה-30 הכשיל פיראס עווד חלוץ אורח בתוך הרחבה, ואופק מלכה הצביע ללא היסוס על הנקודה הלבנה. עידו אקסברד האורח ניגש לבעוט, אביחי דהן זינק והדף, אך הכדור טייל לאורך הקו ואקסברד חזר ודחק אותו פנימה כדי להשוות, ולקבוע את תוצאת המשחק.

טל כחילה לאחר הופעת הבכורה: "משחק ראשון לעונה מול יריבה שצופפה ברוב שלבי המשחק. החמצנו מלא, אבל זה לא תירוץ. נצטרך להמשיך לעבוד קשה באימונים והתוצאות יגיעו. אני מרגיש שהגעתי למועדון גדול עם שאיפות, עם קהל, מגרש ותנאים מצוינים. המטרה שלנו היא אחת - להעלות את דימונה לליגה הלאומית".

הפנדל של אקסברד

הרכב דימונה: אביחי דהן, שי בוזנח, טל כחילה, פיראס עווד, נועם גמון, בני נתן, ירדן אבוחצירה, סתיו פיניש, מרבי ברגבדזה, אליאור משלי, חמזה מוואסי. כן שותפו: נתי אסקיאס, אלון בוזורגי, דניאל אגמי, עידן אהדנני.

במחזור הבא תתארח דימונה אצל עירוני מודיעין, שניצחה היום את שמשון תל אביב.

  • עוד באותו נושא:
  • ליגה א'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully