וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חודשים לאחר שמונתה: סגנית ראש מועצת מיתר התפטרה

עודכן לאחרונה: 5.9.2024 / 18:39

שני אורה דותן, סגנית ראש המועצה ומספר 2 בסיעתו החליטה להתפטר, לפרוש מהסיעה ולהישאר במועצה כסיעה עצמאית

שני אורה דותן. צילום: נאן מלמד,
שני אורה דותן/צילום: נאן מלמד

זעזוע במועצת היישוב מיתר. חודשים לאחר שמונתה לסגנית ראש המועצה, הודיעה אמש שני אורה דותן, מספר 2 בסיעתו של ראש המועצה שמעון פרץ, כי היא עוזבת את התפקיד, פורשת מהסיעה וממשיכה במועצה כסיעה עצמאית. היום כתבה אורה דותן: "במהלך החודשים האחרונים עשיתי כל שביכולתי כדי להשמיע את קולכם, ולדרוש מענה לצרכים של כולנו. אני מאמינה בכל ליבי שהתושבים הם השותפים הכי חשובים של המועצה ואיני שוכחת את מפגשי התושבים שקיימנו ואת ההתחייבויות שלנו בפניכם. ציפיתי וקיוויתי שיהיה אחרת, אך אני מכירה במציאות לנגד עיניי ואיני חוששת להתמודד איתה. דרכו של ראש המועצה אינה תואמת את דרכי והפערים שנוצרו אינם ניתנים לגישור. התנהלות זו הובילה אותי להודיע על פרישתי מסיעת "ביחד". יחד עם זאת, חשוב שתדעו - אני ממשיכה בעשייה הציבורית כחברת מועצה בסיעה עצמאית.

התחייבתי להיות שם למען הקול שלכם ולפעול למענכם, באופן מלא ולא מתפשר, בשקיפות ובאמונה אמיתית בשירות הציבור - וכך יהיה! לא אתן ידי לשרת אינטרסים אחרים מלבד אלו. לאור כל זאת, נפגשתי אמש עם ראש המועצה והנחתי על שולחנו את מכתב פרישתי מהסיעה ואת החלטתי להישאר חברת מועצה בסיעה עצמאית. אני מודה לכולכם על התמיכה עד כה, על ההודעות המחזקות בפרטי וברבים, על האמונה בי. אני מבטיחה לא להרפות עד ליצירת שינוי אמיתי, עד שנקבל את הטיפול והשירותים המגיעים לנו, וכפי שהתחייב ראש המועצה טרם הבחירות.

חשוב לי גם להודות לחבריי לסיעה, אשר פועלים ללא הרף למען הישוב. אני מודה לכם על תמיכתכם בי והאמונה לאורך הדרך".

הפרישה של אורה דותן הוא עוד "כאב ראש" לראש המועצה שעוד לפני הפרישה לא החזיק ברוב במועצת מיתר ועכשיו יש לו קול פחות בקואליציה

  • עוד באותו נושא:
  • מיתר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully