וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר שאוהדי סכנין ביזו את ההמנון: גל מעצרים לילי לאוהדי הפועל באר שבע

עודכן לאחרונה: 4.9.2024 / 12:04

11 אוהדי הפועל באר שבע עוכבו לחקירה במבצע משטרתי לפנות בוקר. לטענת ארגון האוהדים אולטראסאוט, עשרות צפויים להיעצר בשעות הקרובות: "מה שקרה בטרנר הוציא מאיתנו את השד"

האוהדים שעוכבו לחקירה/דוברות המשטרה

המשטרה עיכבה לפנות בוקר (רביעי) לחקירה 11 אוהדים נוספים של הפועל באר שבע בחשד למעורבותם בקטטת הענק עם אוהדי בני סכנין על הדשא באצטדיון טרנר, לאחר שהאחרונים ביזו את ההמנון הלאומי. בארגון האוהדים אולטראסאוט אמרו כי עוד עשרות אוהדים עתידים להיעצר בשעות הקרובות.

11 האוהדים שעוכבו הלילה והבוקר מצטרפים לעוד 12 אוהדים משתי הקבוצות שנעצרו בזמן הקטטה. לפי המשטרה, בכוונתה להמשיך במלאכת איסוף הראיות ואיתור חשודים מעורבים נוספים לחקירה, להרחיקם ממגרשי הספורט לתקופה ממושכת ולמצות עמם את הדין על ידי הגשת כתבי אישום פליליים נגדם. "משטרת ישראל רואה בחומרה את אלו המפרים את הסדר הציבורי ומגנה בכל תוקף כל התנהגות המבזה את ההמנון הלאומי ואלו הנוקטים באלימות במהלך אירועי ספורט", נמסר.

עימות בין אוהדי הפועל באר שבע לבני סכנין. ברני ארדוב
עימות בין אוהדי הפועל באר שבע לבני סכנין/ברני ארדוב

"קמנו לבוקר שחור", כתבו באולטראסאוט, "משטרת ישראל החליטה לעשות מבצע רחב על אולטראס באר שבע בשעות הקטנות של הלילה. מספר גדול של חברי ארגון נעצרו ונמצאים כרגע בימ"ר נגב, ויש עוד עשרות ברשימות שיעצרו אותם בשעות הקרובות ויעלו מול שופט. ועל מה? על העובדה שלא היינו מוכנים לקבל ביזוי של ההמנון הלאומי וטקס לאוהדי באר שבע שנהרגו מתחילת המלחמה".

בארגון הדגישו כי "כולנו איבדנו בני משפחה וחברים בשנה האחרונה, ומה שקרה בטרנר הוציא מאיתנו את השד ובצדק". הם קראו לעזרה ואמרו: "אנחנו צריכים אתכם איתנו. פיזית, תקשורתית וכספית. אנשי ציבור, תקשורת, אוהדים. אנחנו לא נהיה הקורבן בסיפור הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully