וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירוק בעיניים: זאת ההפתעה שחיכתה למפקחי רשות מקרקעי ישראל

עודכן לאחרונה: 3.9.2024 / 17:11

מפקחי הרשות הגיעו למסור התראות לפינוי קרקעות באזור המשכו העתידי של כביש 6, כשבאמצעות טכנולוגיה חדשנית איתרו את החממה. בנוסף, חילקו 170 צווי פינוי בגין פלישה לקרקעות מדינה

המתחם בו נמצאה חממת הקנאביס. רשות מקרקעי ישראל,
המתחם בו נמצאה חממת הקנאביס/רשות מקרקעי ישראל

חממת קנאביס ובה כ-650 שתילים אותרה אתמול (שני) באזור בקעת באר שבע. החממה אותרה במהלך פעילות של רשות מקרקעי ישראל למסירת התראות לפינוי קרקעות.

הצטרפו והישארו מעודכנים תמיד עם וואלה שבע >>>
ערוץ הוואטסאפ:
https://bit.ly/4f1a7iQ

וגם בטלגרם:
https://t.me/wallasheva


זיהוי החממה בוצע בעזרת מערכת טכנולוגית חדשנית וייחודית, של חברת אימיסייט, המאתרת פלישות לקרקע באמצעות בינה מלאכותית, תוך שימוש בצילומי אוויר מלוויינים ורחפנים. כשמפקחי הרשות והסיירת הירוקה, יחד עם שוטרי יחידת יואב, איתרו את החממה, הוצא נגדה צו שיפוטי והשתילים נעקרו.

הכוחות עוקרים שתילים בחממה. רשות מקרקעי ישראל,
הכוחות עוקרים שתילים בחממה/רשות מקרקעי ישראל

הכוחות פעלו על התוואי של כביש 6 דרום המתוכנן והרחבת כביש 31, בשטחי תשתיות לאומיות ודרכים, כדי לעצור את הבנייה הלא חוקית שפוגעת באפשרות לפתח את השטח. הם מסרו כ-170 התראות לצווי פינוי והריסה לפולשים חדשים לקרקעות המדינה.

מרשות מקרקעי ישראל נמסר כי "ככל שהפולשים לא יבצעו פינוי והריסה בעצמם, יבוצעו פעולות ההריסה על ידי המדינה בסיוע המשטרה, והפולשים יישאו בעלויות הפינוי המגיעות לעשרות אלפי שקלים".

"אנו ברשות מקרקעי ישראל ממשיכים לשמור על קרקעות המדינה ומבצעים פעולות אכיפה אינטנסיביות בנגב ובכל הארץ", מסרה שירה תם, מנהלת חטיבת השמירה על הקרקע ברשות, "לא נאפשר לפולשים לפגוע בשטחי תשתיות לאומיות, דרכים וקרקעות הלאום, ונפעל בכל תוקף לעצירת הבנייה הלא חוקית ברחבי הנגב ובכלל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully