וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושבים בנווה זאב זועמים: "חיים כאן כמו בימי הביניים"

עודכן לאחרונה: 3.9.2024 / 17:37

תושבי רחוב טנא שלמה בבאר שבע סובלים מזה תקופה מתקלות באספקת המים, ואף גורם רשמי לא נותן להם מענה לגבי מתי התקלה תטופל. "קמים בבוקר ולא בטוח שיהיה מים", מתאר אחד התושבים

תקלה מתמשכת באספקת המים מקשה על חיי הדיירים ברחוב טנא שלמה בבאר שבע מזה תקופה, וביתר שאת ביממה האחרונה. לדברי התושבים, זו לא הפעם הראשונה שיש תקלות מים ברחוב, ונראה כי הגורמים האחראים לא מטפלים בשורש הבעיה.

עידן, דייר באחד הבניינים ברחוב, אמר לוואלה שבע: "מה שקורה כאן זה לא הגיוני. משפחות עם ילדים, תחילת שנה, קמים בבוקר ולא ברור אם יהיו מים או לא יהיו. אין לדעת. חיים ממש כמו ימי הביניים". לדבריו, "זאת לא הפעם הראשונה, כל כמה שבועות תקלה. אי אפשר לחיות בצורה כזאת, זה פשוט לא הגיוני".

"עושים לנו הכנה למצב מלחמה, שאין מים? בושה", כתבה דיירת נוספת ברחוב בקבוצת הוואטסאפ של הבניין שלה, ודיירת נוספת ציינה בייאוש: "שוב יום ללא מים. יש בעיר הזאת בניינים בני 60 ו-80 שנה שחיים טוב יותר ולא צריכים לרדוף אחרי הרשויות שיטפלו בתקלות מים".

אחד מתושבי הרחוב סיפר כי כבר פנה למוקד העירוני ולמוקד מי שבע כמה פעמים, אך לדבריו במוקד לא ידעו לומר לו מה הבעיה, ומתי יטפלו בה כך שאספקת המים התקינה תשוב לבניינים. "לפי מוקד 106, איזה מפקח, ממי שבע אמר להם שלא צריך לפתוח פנייה והוא אמור להגיע לבניין. לא יודעים להגיד מתי, כלום", כתב אמש לשכניו לבניין.

בתיעוד שהופץ בקבוצת הוואטסאפ של אחד הבניינים נראים מים זורמים לאורך הרחוב, "אנחנו מקווים שיגיעו כבר לטפל בזה והפעם טיפול כמו שצריך, שהתקלה הזאת לא תחזור שוב בעוד שבוע ושוב נסבול", אמרו.

עובדי מי שבע מחוץ לטנא שלמה 32, היום. ללא קרדיט,
עובדי מי שבע מחוץ לטנא שלמה 32, היום/ללא קרדיט

ממי שבע נמסר בתגובה: "הנושא נבדק על ידי צוותי התאגיד שפעלו לבדיקת מערכת אספקת המים העירונית, לרבות מלכודת האבנים ברשת העירונית, לחצי המים וההזנה מהצינור הראשי שמספק מים למתחם. כלל הבדיקות הצביעו על תקינותה של מערכת אספקת המים העירונית. לאור האמור, עולה כי מקור הבעיה מצוי ברשת המים הפרטית שהינה באחריות דיירי המתחם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully