וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: השופטת בדימוס תולשת שלט עם תמונות חטופים וחללים בבאר שבע

עודכן לאחרונה: 3.9.2024 / 10:34

שופטת בית משפט השלום לשעבר הסבירה כי הסירה את השלט בגלל שמי שעומד מאחוריו הם פורום הגבורה, שתומך בהמשך התמרון הצבאי בעזה. "הם מעדיפים חטופים מתים תמורת נדל"ן עתידי", אמרה

השופטת בדימוס שרה חביב תולשת שלט של פורום הגבורה בבאר שבע/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

השופטת בדימוס שרה חביב תועדה כשהיא תולשת שלט עם תמונות של חללים וחטופים במרכז ביג בבאר שבע. זאת, כפי שהסבירה, בגלל שמי שעומד מאחורי השלט הוא פורום גבורה, פורום של משפחות ששכלו את יקיריהן מאז 7 באוקטובר ותומכות בהמשך התמרון הצבאי והלחימה בעזה.

הצטרפו והישארו מעודכנים תמיד עם וואלה שבע >>>
ערוץ הוואטסאפ:
https://bit.ly/4f1a7iQ

וגם בטלגרם:
https://t.me/wallasheva


חביב, לשעבר שופטת בבית משפט השלום בעיר, מסרה: "אכן תלשתי את השלטים שממילא תלויים שם בניגוד לחוק. פורום תקווה מעדיפים חטופים מתים תמורת נדל"ן עתידי ואני בוחרת בחיים. בעניין התלונה, נפגש בבית המשפט". לפי המשטרה, הוגשה תלונה מקוונת נגד חביב והיא נבדקת.

פורום הגבורה מייצג בני משפחות חטופים שקוראים להמשיך בהפעלת לחץ צבאי על חמאס. לפי הפורום, חברות בו כמה עשרות משפחות. ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש עמם כמה פעמים, ואף
הקריא בפתח ישיבת הממשלה בדצמבר מכתב שקיבל מהם. אביו של לוחם השריון נמרוד כהן, שנפל בקיבוץ נירים ב-7 באוקטובר וגופתו נחטפה לעזה, אף טען בעבר כי הפורום הוקם על ידי משרד ראש הממשלה. כפי שהראה גולש בטוויטר בסדרת ציוצים שפרסם, מנהלי הפורום קשורים לקמפיין "לא עוצרים עד שמנצחים", ושני מנהלי קבוצות הוואטסאפ של הפורום, אורי וולף ואליהו ינון עליה, הם גם ממנהלי הקבוצות של מפלגת הציונות הדתית, וגם של קבוצות בפורום "תומכי הרפורמה המשפטית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully