וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושבים בבאר שבע זעמו על הצטרפות העירייה לשביתה במשק: "מחאה פוליטית"

עודכן לאחרונה: 2.9.2024 / 12:16

לאחר שעיריית באר שבע הצטרפה באופן חלקי לשביתה הנרחבת במשק, תושבים זעמו: "השביתה פוליטית, בושה לראש העיר". מאות הפגינו גם הבוקר, והודיעו כי בכוונתם להמשיך לפעול היום במקומות נוספים בעיר

מפגינים בבאר שבע, הבוקר. ללא קרדיט,
מפגינים בבאר שבע, הבוקר/ללא קרדיט

תושבים רבים בבאר שבע הביעו זעם מהצטרפותה של עיריית באר שבע לשביתת ההסתדרות היום (שני), וטענו כי מדובר בשביתה פוליטית. בתוך כך, מאות הפגינו גם הבוקר בעיר - והודיעו שהמחאה תימשך לאורך היום במוקדים נוספים בעיר.

הצטרפו והישארו מעודכנים תמיד עם וואלה שבע >>>
ערוץ הוואטסאפ:
https://bit.ly/4f1a7iQ

וגם בטלגרם:
https://t.me/wallasheva


עיריית באר שבע הצטרפה חלקית לשביתה היום, כשהודיעה אתמול כי "לאות הזדהות, העירייה לא תקיים קבלת קהל במשרדי העירייה ולא יינתנו שירותים". עם זאת, בעירייה הוחלט לקיים כרגיל את יום הלימודים במערכת החינוך, ואף ציינו כי מעונות היום יפעלו כרגיל.

אף שראש העיר רוביק דנילוביץ' ניסה את דרך האמצע, הביקורת לא איחרה להגיע. "בושה", כתבה בפייסבוק אחת התושבות, "רוביק דנילוביץ' משתף פעולה עם הקפלניסטים. אותי איבדת!". תושב נוסף כתב "נקווה שתקבלו תביעה על השביתה הפוליטית הזאת", ואחר כתב באותה הרוח: "מה ההזדהות בזה שאתם לא מספקים שירותים לתושבים? תדליקו נרות נשמה, תלבשו חולצות צהובות, למה להשתתף בשביתה פוליטית? גם ככה העירייה בקושי מתפקדת. בושה לראש העירייה!". גולש נוסף הגדיל לעשות כשכתב "בושה שאתם משתפים פעולה עם הטרור".

בתוך כך, מאות בני אדם הפגינו גם הבוקר בעיר בקריאה להחזרת החטופים. המפגינים עמדו במשך כמעט שלוש שעות בצומת הרחובות רגר ומצדה, מול בית החולים סורוקה, וחסמו לסירוגין את הצומת. לפי מארגני ההפגנה, בכוונתם להמשיך בשיבושים גם במהלך היום.

"אנחנו כואבים וכועסים על ההפקרה, על השישה שיכלו לחזור בחיים, על הסירוב לעסקה והממשלה הרקובה", אמר יאיר, ממארגני ההפגנה. "לא ניתן שיפקירו את אחינו ואחיותינו. המדינה שובתת ואנחנו גם, אנחנו מסיימים כאן בצומת ונמשיך בהמשך היום במקומות נוספים בבאר שבע, בצמתים ובשאר המדינה". כזכור, אתמול הפגינו בעיר אלפי בני אדם במה שלטענת המארגנים היה ההפגנה הגדולה ביותר בעיר מאז 7 באוקטובר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully