וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישחקו הנערים לפנינו

עודכן לאחרונה: 1.9.2024 / 7:40

בעוד משחקה של "השלושה" יתקיים בשני מול הפועל קריית שמונה, השיגו קבוצות נערים א' ו-ב' של הפועל באר שבע ניצחונות בכורה העונה. נערים ג' ספגו הפסד שלישי, והם נועלים את הטבלה ללא שערי זכות

השער השלישי של נערים ב' של הפועל נגד חדרה 31-8-24. אילן שי,
השער השלישי של נערים ב'/אילן שי

משחקה של הפועל "השלושה" באר שבע מול הפועל קריית שמונה, שאמור היה להתקיים בעכו, נדחה לשני (2.9.24, 19:00) וייערך באצטדיון רמת גן.

קבוצת נערים א' של האדומים ניצחה במחזור השלישי, שהתקיים בשלישי בווסרמיל 4, את הפועל רמת השרון 1:3 (0:1). איתי ברמי (43, 63) וליאור איפראימוב (59) כבשו לבאר שבע. האורחים צימקו בדקה ה-77. הליגה יצאה לפגרה עקב השתתפות הנבחרת הלאומית עד גיל 17 בטורניר ארבע האומות בגרמניה, בו תשתתפנה גם נבחרות אנגליה ומקסיקו. משחקי הליגה יחודשו ב-14.9.24.

קבוצת נערים ב' ארחה את הפועל חדרה, והשיגה אף היא כמו נערים א' של המועדון, ניצחון בכורה. חניכיו של ניר דדון ניצחו 1:3 (1:1). מתן ליברמן כבש צמד בדקות ה-16 וה-47, והיה מערוב בשער העצמי לזכות קבוצתו בדקה ה-54. האורחים מהשרון השוו זמנית בדקה ה-23.

מתן ליברמן. אילן שי,
כבש צמד והיה מעורב גם בשער השלישי. מתן ליברמן/אילן שי
חוגגים את השלישי נערים ב' הפועל באר שבע. אילן שי,
מברכים את הכובש/אילן שי

נערים ג' ספגו הפסד שלישי רצוף, כשנכנעו במתחם וולפסון להפועל תל אביב 6:0. את השער הרביעי כבש נהוראי רובין, ששיחק בעונה שעברה ב... באר שבע. חניכיו של בר הרוש חולקים את המקום האחרון עם בני סכנין. שתי הקבוצות ספגו 12 שערים בשלושה מחזורים וטרם כבשו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully