וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך הקשה: מ.ס דימונה ניצחה בהארכה והעפילה שלב בגביע

יוסי איטח

עודכן לאחרונה: 30.8.2024 / 20:52

החבורה של חי אבייב נזקקה ל-30 דקות תוספת כדי לנצח 1:3 את מכבי קריית מלאכי. אבוחצירה, משלי ובוזורגי כבשו. בשישי הבא מארחים את מכבי יבנה במחזור ה-1 של הליגה. שם לא תהיה הארכה

ירדן אבוחצירה ואלון בוזורגי. מ.ס דימונה,
הראשון והאחרון. ירדן אבוחצירה ואלון בוזורגי/מ.ס דימונה

מ.ס דימונה פתחה היום (שישי) את עונת המשחקים 24/25. זה היה במסגרת סיבוב ה' של גביע המדינה. החבורה מהדרום, שבעת אכזבות בעונות האחרונות, מתכוננת לעונה שבסופה היא מתכוונת לחגוג עליית ליגה. ועד אז, התארחו חניכיו של חי אבייב אצל מכבי קריית מלאכי, וכבר בדקה התשיעית עלתה ליתרון משער של ירדן אבוחצירה. הכתומים הישוו בדקה ה-39 וקבעו את תוצאת המחצית. בחצי השני לא נכבשו שערים, והקבוצות ניגשו להארכה, שם הביאה דימונה לידי ביטוי את יתרונה האיכותי - אליאור משלי (93) ואלון בוזורגי (120) כבשו והעלו את קבוצתם לשלב הבא של גביע ווינר.

אגב, בשורות מכבי קריית מלאכי שותפו שלושה שחקנים בוגרי מחלקת הנוער של הפועל באר שבע: רועי אזוט, לירון שרעבי ואוראל בן חמו.

המאמן חי אבייב סיכם: "שמח מאוד על הניצחון, אבל זה לא היה הדבר הכי חשוב. היה חשוב לסיים את המשחק הזה בלי פצועים והרחקות. שבוע הבא מתחיל הדבר האמיתי, העונה ארוכה מאוד ואנחנו נתרכז במעשים ופחות בדיבורים. ממשחק למשחק נראה קבוצה טובה יותר שהולכת ומתחברת. נעבוד קשה במגרש כדי להביא את שלוש הנקודות הראשונות, בעזרת השם נעשה ונצליח".

אלון בוזורגי אמר אחרי שער הבכורה במדי דימונה: "כייף וחשוב להתחיל ברגל ימין. ניצחנו במגרש קשה. בגביע חשוב הניצחון ולא הדרך. הצוות בנה כאן קבוצה חזקה למען מטרה אחת- להעלות את דימונה לליגה הלאומית, ובעזרת השם זה יקרה".

רועי ממן וניר קלינגר. מ.ס דימונה,
חתם השבוע ונכנס כמחליף. רועי ממן עם ניר קלינגר/מ.ס דימונה

הרכב דימונה: אביחי דהן, שי בוזנח, טל כחילה, פיראס עווד, נועם גמון, מרבי ברגבדזה, בני נתן, ירדן אבוחצירה, סתיו פיניש, חמזה מוואסי, אליאור משלי. כן שותפו: עידן אהדנני, דניאל אגמי, ליאל זגורי, רועי ממן, אלון בוזורגי ומשה אסולין.

בשישי הבא (6.9.24, 14:05) תפתח דימונה את העונה כשתארח את מכבי יבנה של עידו אקסברד ועודד בירו.

  • עוד באותו נושא:
  • ליגה א'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully