וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבל כבד: הלך לעולמו יו"ר ועד נווה נוי, ציון אוחיון

עודכן לאחרונה: 29.8.2024 / 15:29

ציון אוחיון, מי שהיה בתפקיד יו"ר ועד שכונת נווה נוי, הלך לעולמו במפתיע והוא בן 65. תושבי השכונה ומכריו בהלם ועצב עמוק: "האבא של השכונה, תחסר לנו מאוד"

ציון אוחיון. צילום תוכן גולשים ע"פ סעיף 27א',
ציון אוחיון/צילום תוכן גולשים ע"פ סעיף 27א'

הבוקר (חמישי) התבשרנו על אבידה גדולה לבאר שבע בכלל ולשכונת נווה נוי בפרט: ציון אוחיון, יו"ר ועד נווה נוי הלך לעולמו במפתיע, כשהוא בן 65. הוא הותיר אחריו אישה, שלושה ילדים ונכדים. אוחיון היה ידוע בניסיונותיו לקדם את פיתוח השכונה וייזכר כדמות שתרמה לה רבות.

"האבא של השכונה", פנסיונר של קמ"ג ואחד ממייסדי סיירת ההורים בבאר שבע, אוחיון היה ותיק בהנהגת ההורים והיה פעיל מאוד בוועד מקיף א'. שכנים וקרובים ספדו לו. "ציון אוחיון ז''ל חבר יקר, מכיר אותך שנים, מתקופת ההתנדבות במשמר האזרחי, לפני משמר השכונה. מהיותך 'האבא של השכונה', לכל דבר ועניין, לעולם לא נכנעת, תמיד הבטחת וקיימת את המשימות הרבות שהטילו עליך, רואים גם כיום את השיפורים שנעשו ונעשים, ממש ברגעים אלה. תחסר לנו מאד, למשפחתך היקרה, לנו כשכונה, לנו כחברים, ובמיוחד יחסר לנו, האדם שבך. אני בהלם מוחלט", כתב יונה.

עוד ספדו לו מכריו: "אדם יקר, מילה רעה לא יצאה מפיו, תמיד נענה לכל בקשה, יקר מדי היה לעולמות שלמטה, לבו עייף עלה השמיימה... מאחלת לך מסע רך הביתה, ציון יקר ואהוב, תודה על היותך, תודה על פועלך. תודה".

יהי זכרו ברוך.

  • עוד באותו נושא:
  • באר שבע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully