וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד מרגש: החטוף מרהט שהושב ארצה שוחרר מבית החולים

עודכן לאחרונה: 28.8.2024 / 15:32

פרחאן אלקאדי השתחרר לאחר כ-24 שעות בסורוקה. עם צאתו מבית החולים התקבל במחיאות כפיים ובפרחים, והביע תקווה שעוד ועוד חטופים ישובו ארצה במהרה

פרחאן אלקאדי משתחרר מביה"ח סורוקה/דוברות סורוקה

פרחאן אלקאדי, שהושב אתמול (שלישי) משביו ברצועת עזה לישראל, שוחרר מבית החולים סורוקה בבאר שבע.

הצוותים הרפואיים קיבלו את פניו במחיאות כפיים ובפרחים, ומנהל ביה"ח סורוקה, פרופ' שלומי קודש, אמר כי אנשיו היו מוכנים לאירוע כזה כמעט שנה. "אני מקווה שעכשיו נקבל טלפון 'תכינו לעוד' (חטופים). ש-24/7 אנחנו נקבל עוד", אמר אלקאדי במעמד שחרורו.

אלקאדי הגיע אתמול לביה"ח לאחר 326 ימים בשבי. עם הגעתו לחדר הטראומה במרכז לרפואה דחופה של סורוקה, הוענק לו טיפול של צוות רפואי, צוות אחיות, תזונאית וצוות עובדים סוציאליים. לפי ביה"ח הוא הגיע במצב כללי יציב, וכעת הוא משתחרר לאחר שעבר בדיקות רפואיות וטיפול המותאם למצבו.

פרחאן אלקאדי משתחרר מביה"ח סורוקה, היום. דוברות סורוקה,
פרחאן אלקאדי משתחרר מביה"ח סורוקה, היום/דוברות סורוקה

"מאז 7 באוקטובר סורוקה ומערכת הבריאות כולה הוכיחה שהיא סמל של אחדות, שבה כולם עובדים יחד ולמען מטרה משותפת - הצלת חיים", אמר פרופ' קודש. "פרחאן הוא החטוף המשוחרר, ששהה הכי הרבה זמן בשבי חמאס ועל אף זאת הגיע לשמחתנו על רגליו כשמצבו יציב. זו זכות גדולה שלי אישית, ושל כלל הצוותים בסורוקה, לחוות את רגעי השמחה והטיפול בשבים, ואנו מתפללים ומייחלים לחזרה של כולם".

סגנו של קודש, ד"ר דן שוורצפוקס, אמר כי "לצוותים המטפלים הייתה הזכות לקבל ולטפל בפרחאן אלקאדי, אדם מופלא ששרד שבי ארוך וקשה. הייתה בזה נחמה לצוותים, שמטפלים בפצועים, בחללים ובאוכלוסיות המפונות מהעוטף, החל מ-7 באוקטובר בשעה 6:30".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully