וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני אסירי חמאס תכננו לדקור סוהרים במברשת שיניים שהושחזה

עודכן לאחרונה: 28.8.2024 / 13:21

סוהרי שב"ס פשטו הבוקר על תאם של השניים בבית סוהר גנות שליד מצפה רמון, ואיתרו את כלי הנשק בתוך בקבוק שמפו. אבל איך מתמודדים בשב"ס עם התופעה?

מברשת השיניים המושחזת. דוברות שירות בתי הסוהר,
מברשת השיניים המושחזת/דוברות שירות בתי הסוהר

אנשי שב"ס פשטו הבוקר (רביעי) על תאם של שני אסירים ביטחוניים בכלא נפחא, שתכננו לפגוע בסוהרים בבית הסוהר על שם גנות באמצעות כלי נשק מאולתר. בחיפוש בתאם של האסירים, המשתייכים לחמאס, נמצא בקבוק שמפו שבתוכו מברשת שיניים שהושחזה והוסבה לדוקרן. נפתחה נגדם חקירה.

נציב בתי הסוהר רב גונדר קובי יעקובי שיבח את מפקד בית הסוהר גנ"מ דניס בגון ואת אנשיו על הפעילות. הוא ציין כי שירות בתי הסוהר ערוך ודרוך, במיוחד בתקופה זו, לתרחישים של ניסיונות פגיעה בסגל על רקע לאומני, וכי "למרות הסיכונים, לוחמות ולוחמי הכליאה ימשיכו בשליחותם להגן על שלום הציבור וביטחונו בתוך ומחוץ לחומות".

סוגיית ההסבה של מברשות שיניים לכלי נשק עלתה לאחרונה בביקורו של יעקובי בבית סוהר בצפון, והוא הנחה לבחון חלופות למברשות הרגילות. באגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה בחרו "מברשת שיניים לביטחון מקסימלי", שגודלה כגודל אצבע והיא עשויה מחומר רך וגמיש. "נוכח הסכנה הטמונה במברשות השיניים אשר סופקו עד היום, העלולות לשמש לאחר השחזה כאמל"ח, הוחלט על רכישת המברשות המותאמות, לטובת ביטחון הסגל", אמר גונדר חאתם עאזם, ראש אט"ל שב"ס. "המברשות מהדגם הקודם יועברו תרומה למוסדות אחרים בהם זקוקים להן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully