וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.כ באר שבע חוזרת לליגת העל: "להסתכל לכל היריבות בלבן של העיניים"

עודכן לאחרונה: 27.8.2024 / 16:14

השבוע תצא לדרך עונת 24/25 של ליגת העל בכדוריד. קבוצתם של אבנר דרורי ורוני טסלר, שחזרה לליגה הבכירה אחרי שתי עונות בלאומית, תנסה לתקוע יתד בליגה של הגדולות. פותחים מול הפועל אשדוד בגביע השופטים

מ.כ באר שבע מודל 24/25. אילן שי,
פותחים עונה בבית. מ.כ באר שבע/אילן שי

עונת 24/25 של ליגת העל בכדוריד תיפתח מחר (רביעי, 19:30), כשהעולה החדשה, מ.כ באר שבע, תארח באולמה הביתי ברמות את הפועל אשדוד, במסגרת המחזור הראשון בבית א' של גביע השופטים. הקבוצה השלישית בבית היא מ.כ חולון.

איזו עונה צפויה למ.כ באר שבע? שאלנו את אבנר דרורי, הסמכות המקצועית הבכירה של המועדון. "היינו כבר בסרט הזה ויודעים מה צפוי לנו. אנחנו לא רוצים להיות בשר התותחים של הליגה, ומכוונים כמה שיותר גבוה. אנחנו באים כדי להסתכל לכל היריבות בלבן של העיניים.

קסם עמיאל מ.כ באר שבע. אילן שי,
בתקווה שיביא את הקסם שלו גם לב"ש. עמיאל/אילן שי

"צירפנו את קסם עמיאל", מוסיף דרורי, "ששיחק בשנים האחרונות בחבל אילות (היה מלך השערים של ליגת העל עם 186 כיבושים!), זכה באליפות עם מכבי ראשון לציון ובעונה שעברה שיחק בהפועל רמת גן גבעתיים. בנוסף, ישחקו אצלנו האחים עומר ואופיר סימון. עומר חוזר לקדנציה שנייה בבאר שבע אחרי שעמד בשער שלנו לפני שלוש עונות. גם מתיכון עמית בראשון לציון (שם מאמן דרורי) מגיעים אלינו המרכז נדב שפק, הפיבוט אור שטרית ושחקן הפינה אוהד אמויאל הצעירים".

הזרים של מ.כ באר שבע. אילן שי,
שלישיית זרים עם ניסיון בליגה הישראלית/אילן שי

ומה בגזרת הזרים?

"הבאנו לסגל שלנו שלושה שחקנים שכבר יש להם ניסיון בליגת העל הישראלית - הפיבוט הסרבי פיליפ גרובור (הגיע במהלך העונה שעברה להפועל אשדוד והמשיך לבני הרצליה), והמקשרים מילוש סאביץ' מסרביה (אקס חולון וקריית אונו) ולוברו קרשיץ' הקרואטי (אקס אונו). לאחר משחקי גביע השופטים נסיק מסקנות ונצרף בהתאם לצורך. ישראלים פנויים אין כל כך הרבה בשוק, אז ככול הנראה נלך על זר רביעי בתפקיד מקשר, אם התקציב שיעמוד לרשותנו יאפשר זאת. תמיד קיים חשש מפציעות במהלך העונה, וחשוב שיהיה עומק בספסל כדי שלא ישתבשו התוכניות".

  • עוד באותו נושא:
  • כדוריד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully