וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החטוף פרחאן אלקאדי חולץ משבי חמאס על ידי כוחות הביטחון

עודכן לאחרונה: 27.8.2024 / 17:42

אלקאדי, שנחטף ב-7 באוקטובר, הוחזק במנהרה תת קרקעית בדרום רצועת עזה וחולץ על ידי צה"ל והשב"כ בחזרה לישראל. הוא הועבר לבית החולים סורוקה, ומצבו הרפואי מוגדר תקין. צפו ברגעים שלאחר חילוצו

פרחאן אלקאדי עם מפקד אוגדה 162 תא״ל איציק כהן ומפקד שייטת 13 אל"מ א׳, דקות אחרי שחבר לכוחות צה"ל/דובר צה"ל

החטוף פרחאן קאדי, בן 52 מאזור רהט, חולץ היום (שלישי) מרצועת עזה במבצע של צה"ל והשב"כ. לפי דובר צה"ל הוא חולץ ממנהרה תת קרקעית שבה שהה בדרום רצועת עזה על ידי כוחות שהגיעו למקום בזכות מודיעין מדויק. מצבו הרפואי תקין, והוא הגיע במסוק להמשך בדיקות רפואיות בבית החולים סורוקה בבאר שבע. משפחתו עודכנה בפרטים וצה"ל מלווה אותה.

הצטרפו והישארו מעודכנים תמיד עם וואלה שבע >>>
ערוץ הוואטסאפ:
https://bit.ly/4f1a7iQ

וגם בטלגרם:
https://t.me/wallasheva


בביה"ח סורוקה עדכנו כי "עם הגעתו, עבר בדיקה רפואית ראשונית במלר"ד על מנת להעריך את מצבו ובמטרה להעניק לו טיפול רפואי מתאים. הוא בהכרה מלאה, ומצבו הכללי טוב. נפגש כבר עם בן משפחה בהתרגשות גדולה".

המסוק שנושא את אלקאדי מגיע לסורוקה, היום/דוברות סורוקה

אלקאדי, אשר נחטף על ידי חמאס מאזור מושב מבטחים לרצועת עזה ב-7 באוקטובר, חולץ על ידי לוחמים משייטת 13, חטיבה 401, יהל"ם ולוחמי שב"כ, תחת פיקוד אוגדה 162. לפי דובר צה"ל, "הכוחות ממשיכים להילחם בנחישות בשטח, על כן ישנם פרטים נוספים שלא אוכל לפרסם בשלב זה".

"שמחה מאוד גדולה, שאי אפשר להסביר", אמר אחיו של אלקאדי, חאתם, "בן אדם שחוזר משם זה בן אדם שיצא ממוות". לדבריו, "ראינו אותו עכשיו יורד מהמסוק. לא האמנו עד שראינו אותו. סוף סוף הרגע המיוחל הגיע. ראינו אותו יורד על הרגליים, הוא הלך עצמאית לאמבולנס, זה כבר מעודד".

לזה אי אפשר לסרב

וואלה מובייל במבצע מוגזם! 4 מנויים ב-100 שקלים וגם חודש חינם

לכתבה המלאה
חאתם, אחיו של פרחאן אלקאדי/וואלה שבע / נועה גבאי

"אני ידעתי מאחיו של פרחאן, ג'ומעה, שהתקשר אליי", סיפר פאיז אבו סהיבאן, לשעבר ראש עיריית רהט, "שפשוט מאוד קיבל את הבשורה הטובה שאחיו בחיים וחזר ונמצא בבית החולים סורוקה. אנחנו מחכים לו, נחבק אותו, הוא גם יתחבר לבני המשפחה שמחכים לו, וזו שמחה שאי אפשר לבטא בשפתיים, הלב טעון מהשמחה בגלל שפרחאן יצא חופשי ובחיים".

ראש העיר המכהן טלאל אל-קרינאווי הגיע לבית החולים, בירך את המשפחה על שובו של פרחאן, וייחל לחזרתם של כל החטופים בעזה. "תראו כמה זה משמח, זה פשוט גאווה", אמר.

אלקאדי מתגורר בכפר כרכור שמדרום לרהט עם אשתו ו-11 ילדיו. הוא זוהה על ידי משפחתו בצילומים שהפיץ חמאס - וכך התגלה כחטוף.

  • עוד באותו נושא:
  • חטופים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully