וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארבע שנות מאסר לאדם שסחר בנשים למטרות זנות בדרום

עודכן לאחרונה: 26.8.2024 / 15:18

אייל ברוך נידון עוד למאסרים מותנים, לקנס בסך 80,000 שקל לטובת קרן ייעודית, ופיצוי למתלוננות. הוא הודה בכך שקבע כי הנשים יגבו 1000-1200 שקל לשעה, סכום שאת חציו לקח מהן

ארבע שנות מאסר נגזרו על אייל ברוך, תושב ראשון לציון, שהביא נשים מרחבי העולם כדי שיעבדו כזונות באזור הדרום. ברוך הורשע בביצוע עבירות סחר בבני אדם, הבאת אדם לעיסוק בזנות ועבירות מס, ונידון בנוסף למאסרים מותנים, לקנס בסך 80,000 שקל לטובת קרן ייעודית, ופיצוי למתלוננות.

הצטרפו והישארו מעודכנים תמיד עם וואלה שבע >>>
ערוץ הוואטסאפ:
https://bit.ly/4f1a7iQ

וגם בטלגרם:
https://t.me/wallasheva


בית המשפט המחוזי בבאר שבע קיבל את הסדר הטיעון בין הפרקליטות לנאשם, שהודה והורשע במעשים. על פי כתב האישום המתוקן, במהלך שנת 2023 פעל ברוך יחד עם אדם נוסף להבאת נשים לארץ והעסקתן בזנות. מבין השניים, ברוך היה אחראי על איתור הלקוחות. השניים עבדו עם גורמים שתפקידם היה לאתר נשים ברחבי העולם ולהעבירן לארץ, תמורת סכומים של מאות דולרים בחודש.

ברוך ושותפו תיאמו את מערך ההזמנות ועקבו אחר התשלום שקיבלו הנשים מהזנאים, הפעילו מערך נהגים שהסיעו את הנשים למקומות המפגש עם הזנאים, ואף פעלו לשם הגדלת פעילות העסק. בנוסף, הם קבעו את תנאי העסקת הנשים, את הסכומים אותם עליהן לגבות ואת החלק אותו עליהן להעביר לידיהם, שעות העבודה שלהן וכו'. במסגרת אותם הסכמים נקבע כי תמורת שירותי המין יגבו הנשים בין 1000 ל-1200 שקל לשעה, וכמחצית מהסכום יועבר לידיהם.

עו"ד ערן צרויה מפרקליטות מחוז דרום פלילי הדגיש בטיעונים לעונש כי "עמדת הפרקליטות לעונש היא עמדה שדורשת עונשי מאסר ארוכים. בנסיבות תיק זה ולאור הקושי להביא לעדות את המתלוננות, אשר אינן שוהות בישראל בימים אלה ונוכח מצב המלחמה השורר בארץ, ההסדר שהוצג הינו סביר".

השופטת לחיאני שוהם הוסיפה כי "מדובר בעבירות אשר בוצעו לאחר תכנון מוקדם, תוך קשירת קשר עם אחרים, במסגרתו בוצעה חלוקת עבודה מסודרת בין הגורמים השונים, שכללה פרסום, הפעלת מערך נהגים ומערך לאיתור וגיוס נשים". בנוסף, בית המשפט התייחס לעבירות המס, לאחר שברוך לא דיווח כנדרש על הכנסה של כ-720,000 שקל.

ביחידה הממשלתית לתיאום המאבק בסחר בבני אדם, זנות ופוליגמיה בירכו על ההרשעה ועל גזר הדין, וציינו את החשיבות בהטלת הקנס שיועבר לקרן הייעודית, וישמש בין היתר, לשיקום של קורבנות סחר, לטיפול בהם ולהגנה עליהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully