וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"למה מועצה הולכת נגד תושבים בגלל גחמה": תושבי מיתר נגד ראש המועצה

עודכן לאחרונה: 26.8.2024 / 13:59

שנת הלימודים בפתח ובמועצה המקומית מיתר לא שקט. כמה ימים לפני תחילת השנה והורים במועצה וביישובים הסמוכים עדיין לא יודעים היכן ילדיהם ילמדו לאחר החלטת המועצה לא לפתוח כיתה נוספת - עניין שהגיע עד לבית המשפט, ועכשיו גם יידון בערעור של המועצה

ראש מועצת מיתר שמעון פרץ. איתן ריקליס,
ראש מועצת מיתר שמעון פרץ/איתן ריקליס

פחות משבוע לפתיחת שנת הלימודים ובמועצה המקומית מיתר ההורים לילדים שעולים לכיתה א' זועמים. הסיבה: עד לרגע זה, חלק מההורים לא יודעים כמה תלמידים יהיו בכיתה, ויתרה מזאת, באיזה בית ספר ילמדו. לאחר דין ודברים וניסיון להגיע לפתרון, שלא מצאו חן בעיני ההורים, העניין הגיע לבית המשפט בעתירה שהגישו ההורים.

בית המשפט קיבל את העתירה וכעת המועצה מערערת על ההחלטה: "בית המשפט לעניינים מנהליים קיבל את העתירה שהוגשה נגד המועצה בנושא שיבוץ תלמידי כיתות א'. עם קבלת ההחלטה ביום שישי בשעות אחה"צ למדנו אותה והיום הוגש ערעור על ההחלטה לבית המשפט העליון בשבתו כבית דין לערעורים", כתב ראש המועצה, מה שעורר את זעמם של ההורים: "למה להמשיך בסאגה הזו. מי שמע שמועצה מקומית הולכת נגד התושבים ומערערת על החלטת בית משפט והכל בשביל גחמה. זה הזוי. מי משלם על הערעור הזה? התושבים. לא עדיף כבר לפתוח כיתה כמו שהיה כל הזמן", שאלה אחת התושבות.

בית ספר פסגות, מיתר. רשתות חברתיות. בהתאם לסעיף 27 א',
בית ספר פסגות, מיתר/רשתות חברתיות. בהתאם לסעיף 27 א'

"זו מלחמת אגו על גבם של ילדים! מועצת מיתר הפסידה במשפט - קבלי את ההפסד בכבוד", כתב אחד התושבים בעמוד הפייסבוק של המועצה. אחרת כתבה: "פשוט בושה, מועצה שנלחמת בתושביה וגוררת אותם שוב לבית המשפט. על איזה רווחה אתם מדברים. הילדים שובצו בכיתות ויש מפגש עם המחנכות ושוב בלאגן. תמשיכו לעשות סרטונים כמו בהוליווד. בשורה התחתונה כנראה שלא היישוב ולא התושבים בראש מעייניכם".

תושבת אחרת הוסיפה: "עד עכשיו לא הבנתי על רווחה של איזה ילדים מדובר? על רווחתם של ילדי הר חברון? על רווחתם של ילדי מיתר? כי עד כה אין רווחה לאף אחד מהילדים!! אולי בעצם מדובר על רווחת המועצה? אם מלכתחילה לא היו נוגעים בשיבוצים וילדי פקאן, תמר, אשכולות ושני לבנה היו הולכים לפסגות, אז היו 3 כיתות מרווחות בפסגות ו-2 כיתות מרווחות בעמית, ואז כולם היו שמחים ומאושרים. אבל לא! היה צריך לסבך את העניינים עד לפתיחת שנת הלימודים ועכשיו אף אחד לא יודע לאן הוא הולך ועם מי הוא משובץ. צוותי החינוך עשו שיבוצים, נפתחו קבוצות וואטסאפ עם מחנכות ויש מצב שכל הקלפים ייטרפו שוב, אולי ערב לפני פתיחת השנה ואולי אפילו אחרי פתיחת שנה. ילדי הר חברון אולי לא יגיעו לפתיחת שנה כאות מחאה (מוצדקת!!) ואז רווחת מי זה יהיה".

  • עוד באותו נושא:
  • מיתר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully