וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הארגון היחיד שאינו רוצה לקבל אל שורותיו חברים חדשים"

עודכן לאחרונה: 26.8.2024 / 9:52

ישיבת הנהלה ראשונה של ההנהלה הציבורית החדשה. צילום: בית הלוחם באר שבע,
ישיבת הנהלה ראשונה של ההנהלה הציבורית החדשה/צילום: בית הלוחם באר שבע

סניף באר שבע של בית הלוחם רשם גידול דרמטי יותר משלושת הבתים האחרים הפועלים בארץ - בתל אביב, בירושלים ובחיפה - מאז פרוץ מלחמת "חרבות ברזל". בית הלוחם בבאר שבע, הפועל במסגרת ארגון נכי צה"ל, קלט לשורותיו עד כה כ-450 מפצועי המלחמה, ולמרבה הצער גורמים בארגון מספרים כי הצפי הוא קליטה של רבים נוספים.

המידע נחשף במהלך הישיבה הראשונה של ההנהלה הציבורית החדשה של בית הלוחם באר שבע, בהובלתו של היו"ר הנבחר, אמיר רוזנבליט, שנערכה בימים אלה. לדברי רוזנבליט, "ארגון נכי צה"ל הוא הארגון היחיד בארץ (ואולי אף בעולם) שאינו רוצה לקבל אל שורותיו חברים חדשים, אלא שלמרבה הצער זו אינה המציאות בשטח".

הישיבה, שנערכה במעמד מנכ"ל ארגון נכי צה"ל, יוסי מתתיהו ומבקר הארגון חיים סופר, השתתפו היו"רית החדשה של המחוז, עו"ד מאיה יעקב, ומנהל בית הלוחם יובל כהן. יצוין, שבין אנשי ההנהלה הציבורית החדשה של בית הלוחם נמצאים השופט בדימוס משה מכליס (כנציג ציבור), סגן נשיא אוניברסיטת בן-גוריון בנגב ויו"ר סוכנות החלל הישראלית, פרופ' דן בלומברג, מנהל מכון הדימות (רנטגן) של המרכז הרפואי סורוקה פרופ' אילן שלף (שניהם נכי צה"ל), וניצב (בדימוס) במשטרת ישראל שמעון לוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully