וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רעולי פנים הציתו שני כלי רכב בשכונת מגורים בבאר שבע - והתושבים מבוהלים

עודכן לאחרונה: 25.8.2024 / 18:21

כלי הרכב הוצתו מול בית הכנסת "רינת ירושלים" בשכונה ה' בעיר. תושבת הבניין הסמוך: "זה מלחיץ מאוד. יש כאן סיורים של סיירת הביטחון, אבל כמה זה יכול לעזור כשהיא עוברת ונוסעת?"

תיעוד הצתת כלי הרכב בשכונה ה' בבאר שבע/באדיבות בית הכנסת רינת ירושלים

שני כלי רכב הוצתו שלשום (שישי) מול בית הכנסת "רינת ירושלים" בשכונה ה' בבאר שבע. בתיעוד מצלמות האבטחה של בית הכנסת ניתן לראות שני רעולי פנים שמציתים את כלי הרכב - ונמלטים מהזירה. המשטרה פתחה בחקירה, אולם תושבי השכונה השלווה בדרך כלל נותרו מפוחדים. "זה מלחיץ מאוד", אמרה דיירת שגרה עם משפחתה צמוד לבית הכנסת, "אני לא יודעת מה עושים בנידון, אבל אני לא רואה שינוי".

הצטרפו והישארו מעודכנים תמיד עם וואלה שבע >>>
ערוץ הוואטסאפ:
https://bit.ly/4f1a7iQ

וגם בטלגרם:
https://t.me/wallasheva


הדיירת סיפרה כי התעוררה באותו לילה ב-2:30 מהרעש של צוותי הכיבוי. "חשבתי שזו משאית זבל, אבל ברגע ששמעתי שהרעש לא נגמר הסתכלתי מהחלון וראיתי את הכבאית, עם כמה שכנים כנראה, מסתובבים סביב הרכב". בשלב זה, היא מספרת, כלי הרכב כבר כובו. "הם הסתובבו סביב הרכב, הסתכלו עם פנסים פנימה, הוציאו דברים מהכבאית. קצת יותר מאוחר הגיעו שוטרים ואז הכבאית הלכה".

לדבריה, לא הבינה כי מדובר במעשה פלילי - אולם ההתרחשות עצמה הייתה לא נעימה. "זה היה מלחיץ כי לא הבנו מה קורה. אני לא הבנתי שזה הצתה, חשבתי שאולי משהו נשכח ברכב, או שמצאו נשק ברכב ובאו לפרוץ, זה מה שאני הבנתי. התחלתי לחשוב על הרכב שלנו, למה שיציתו לאנשים את הרכב? מלחיץ. עולה לראש 'פרוטקשן', זה מה שעולה לי, אבל זה היה מלחיץ בכל מקרה".

השכנה, שגרה בדירה שנה ובאזור בית הכנסת כבר שלוש שנים, אמרה כי במקום עוברות ניידות של סיירת הביטחון העירוני, אולם הדבר לא משפיע על העבריינים. "כמה זה יכול לעזור כשהניידת עוברת ברחבה ונוסעת? יש פה נערים, אנחנו רואים אותם, שמסתובבים, וגם היה פה סיפור של אחת השכנות שעשו לה 'צלחות' ברחבה ופשוט העיפו לה את הרכב. אני לא יודעת מה עושים בנידון, אני לא רואה שינוי כי עדיין אנחנו רואים כל מיני אנשים שמסתובבים פה שהם לא מהשכונה".

במשטרה אמרו כי מדובר בחשד להצתת רכב אחד, כשהרכב השני ניזוק מההצתה שלו. "עם קבלת הדיווח אודות האירוע, כוחות משטרה וכבאות והצלה הגיעו למקום ופתחו בחקירה במטרה לאתר חשודים מעורבים ולבצע את מעצרם", נמסר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully