וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צו חריג: בן גביר קבע שמאבטחי עיריית ב"ש יוכלו לבצע חיפוש ללא צו שופט

עודכן לאחרונה: 25.8.2024 / 11:24

השר חתם על צו שמסמיך מאבטחים לערוך חיפוש ללא צו שופט ב-22 אתרים ברחבי העיר, בהם מגרשי ספורט ומתנ"סים, וכן בסביבת אתרים אלה - במקרה של חשד סביר לכוונה לשימוש בלתי חוקי בנשק

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר הודיע בסוף השבוע כי חתם על צו שמעניק סמכויות נרחבות למאבטחי עיריית באר שבע. הצו, שנכנס לתוקף באופן מיידי, נחשב חריג ומיועד לבאר שבע בלבד.

הצטרפו והישארו מעודכנים תמיד עם וואלה שבע >>>
ערוץ הוואטסאפ:
https://bit.ly/4f1a7iQ

וגם בטלגרם:
https://t.me/wallasheva


הצו עליו חתם השר מסמיך מאבטחים לערוך חיפושים ללא צו שופט ב-22 אתרים ברחבי העיר, כולל מגרשי ספורט, מתנ"סים, מוסדות חינוך ומרכזים קהילתיים. המאבטחים יוכלו כעת לערוך חיפוש על גופו של אדם, בכלי רכב ובמטען בעת כניסה למקומות המצוינים בצו. כמו כן יוכלו המאבטחים לבצע חיפושים גם בסביבה הקרובה לאתרים אלה, במקרה של חשד סביר לנשיאת נשק שלא כדין או כוונה לשימוש בלתי חוקי בנשק.

בן גביר הדגיש כי רק מאבטחים שעברו הכשרה מתאימה ואושרו על ידי קצין מוסמך יורשו להפעיל את הסמכויות החדשות. לפי משרדו, תוקף ההסמכה מותנה בהחזקת תעודת מאבטח תקפה ובהמשך העסקה בתפקיד.

"‏אחרי שנים רבות שבעיר באר שבע ביקשו סמכויות למאבטחים, אני, כשר לביטחון לאומי חותם על הסמכויות הללו", אמר בן גביר לאחר חתימת הצו. " זה מתווסף לצעדים רבים שאנחנו עושים בעיר - הקמת כיתות כוננות, חימוש אזרחים, חיזוק המשטרה. היידה באר שבע!"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully