וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על רקע המתיחות: מד"א קראו לתושבי באר שבע לבוא לתרום דם

עודכן לאחרונה: 25.8.2024 / 13:40

שירותי הדם של מד"א עורכים היום (ראשון) התרמת דם בבאר שבע על רקע המתיחות הביטחונית ההולכת וגוברת בגבול הצפון. עוד על רקע ההסלמה, במוסדות חינוך בבאר שבע הודיעו כי המרחבים המוגנים כבר מוכנים ופתוחים.

הצטרפו והישארו מעודכנים תמיד עם וואלה שבע >>>
ערוץ הוואטסאפ:
https://bit.ly/4f1a7iQ

וגם בטלגרם:
https://t.me/wallasheva


במד"א קראו לתורמים להגיע היום לתחנה המרכזית בבאר שבע עד השעה 15:30 כדי לסייע, זאת לפי מד"א "עקב הצורך בדם וכחלק מההיערכות לחירום". במד"א הזכירו כי בעלי דם מסוג O נחשבים לתורמים אוניברסליים, היות שניתן לתת את מנות הדם שלהם לכל מי שזקוק לעירוי דם.

התרמה דומה תתקיים היום בין היתר גם באשדוד, בשתי נקודות בירושלים, בנוף הגליל, בנס ציונה, בעפולה, במתחם תל השומר ובמרכז הרפואי איכילוב בתל אביב.

באוניברסיטת בן גוריון הודיעו כי בהתאם להנחיות פיקוד העורף, המוסד פתוח ועובד כרגיל. עם זאת, הדגישו, כל המרחבים המוגנים באוניברסיטה פתוחים וערוכים למקרה הצורך. גם במכללה האקדמית לחינוך ע"ש קיי הוציאו הודעה ברוח דומה, לפיה פעילות המכללה מתקיימת היום כרגיל. הם הדגישו כי המרחבים המוגנים במוסד פתוחים תמיד,וכי המכללה ערוכה ומוכנה לכל תרחיש בהתאם להנחיות פיקוד העורף.

הבוקר יצאה ישראל במתקפת מנע נגד חיזבאללה בלבנון. צה"ל פגע באלפי רקטות, כטב"מים, רחפנים וכו'. גורמים בצבא טענו כי ארגון הטרור הופתע מהתגובה הישראלית, בה לקחו חלק יותר מ-100 מטוסים ונפגעו אלפי כני שיגור שכוונו לאזור הצפון. לפי הצבא, האיום שסוכל הוא כטב"מים שהיו מיועדים להגיע לגוש דן.

לאחר מכת המנע, שיגר חיזבאללה מטח רקטות נרחב לעבר הצפון. בהודעת הארגון נמסר כי הוא שיגר יותר מ-320 רקטות לעבר 11 יעדים צבאיים, כולל לעבר היב"א במירון. לפי חיזבאללה, בכך הושלם השלב הראשון בתגובה שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully