וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מח' הנוער של הפועל ב"ש מציגה: 4 משחקים, 0 נקודות

אילן שי ויוסי איטח

עודכן לאחרונה: 24.8.2024 / 21:28

"השלושה" הצטרפה לקבוצות הנערים של המועדון והפסידה בבית להפועל כפ"ס 3:1. רוי חג'ג' כבש את השער המצמק לאדומים. נערים א' ספגו בדקה ה-92 והפסידו 2:1 בנתניה. נערים ב' נכנעו 4:1 להפועל ברמת גן ונערים ג' נוצחו בבית 3:0 בידי הפועל חדרה

איתי חזות 'השלושה' נגד כפ"ס. אילן שי,
מנסה להזין את חבריו. איתי חזות/אילן שי

קבוצת הנוער של הפועל באר שבע ארחה הערב (שבת) את הפועל כפר סבא במחזור השני של ליגת העל, שבוע לאחר ניצחון החוץ 0:1 על הפועל פתח תקווה בחוץ. "השלושה" פתחה היטב את המשחק והגיעה למספר מצבים מול השוער האורח שלא נוצלו. בדקה ה-10 נפצע אמיר והב והוחלף. בדקה ה-23 ניצלו האורחים מהשרון טעות בהגנה המקומית כדי לעלות ליתרון 0:1. כפר סבא הייתה קרובה להכפיל, אלא שהיא החמיצה את הפנדל שנפסק לזכותה.

החמצה 'השלושה' נגד כפ"ס. אילן שי,
החמצה החמצה/אילן שי

בדקה ה-73 הצליחו האורחים לכבוש שער שני, וכשנראה היה שהמשחק גמור, צימק רוי חג'ג' (90). השופט הוסיף 6 דקות למשחק, ובאר שבע שמה יהבה על ההתקפה, אך לא הצליחה להשוות. בדקה ה-95 ניצלו הכפר סבאים את ההגנה הדלילה של באר שבע כדי לכבוש את השער השלישי ולחתום את התוצאה (1:3).

עוד בוואלה

הצטרפו לוואלה פייבר ותהנו מאינטרנט וטלוויזיה במחיר שלא הכרתם

לכתבה המלאה
שגיא יחזקאל 'השלושה' נגד כפ"ס. אילן שי,
שגיא יחזקאל מוליך כדור/אילן שי

הרכב "השלושה": איתי חמי, אחיה צנגאוקר, מיתר מורדוך, אמיר והב, עוז אטדגי, שלמה איילין, איתי חזות, שגיא יחזקאל, שגיב אלבז, עמיר סבג, דאהר טאהא. כן שותפו: איתמר גולדשטיין, יונתן גרינבאום, רןי חג'ג', ליאור שוגר, רואי לוי.

בשבת הבאה תתארח "השלושה" (ניצחון והפסד) אצל הפועל קריית שמונה (ניצחון ותיקו).

משחקי הנערים

קבוצת נערים א' של הפועל באר שבע הפסידה 2:1 למכבי בנתניה, כשכל השערים נכבשו ברבע האחרון של המשחק. המקומיים הוליכו 0:1 בדקה ה-72, איתי ברמי הישווה בדקה ה-85, אבל אקורד הסיום היה נתנייתי (92'). מהדקה ה-27 שיחקה נתניה ב-10 שחקנים.

נערים ב' של הפועל הפסידו 4:1 (2:1) להפועל רמת גן בספארי. גיא מועלם הישווה זמנית בדקה ה-32. לאחר שני מחזורים הקבוצה עדיין ללא נקודות, והיא נועלת את הטבלה.

נערים ג' הפסידו בבית 3:0 (1:0) להפועל חדרה, לאחר שגם בשבוע שעבר נכנעו באותה התוצאה להפועל כפר סבא בחוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully