וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אנחנו בונים קבוצה כדי שתעלה ליגה"

יוסי איטח

עודכן לאחרונה: 24.8.2024 / 12:51

עובד כהן משוכנע שקבוצת הגלקטיקוס שהוא ורפי עמוס הקימו במ.כ ערד תעפיל כבר בעונתה הראשונה לליגה ב'. "עירוני אשקלון חזקה? אנחנו מסתכלים רק על עצמנו". וגם: מה המצב בשאר הקבוצות?

עובד כהן מ.כ ערד. אילן שי, מד"א
המטרה - ליגה ב'. עובד כהן/מד"א, אילן שי

מ.כ ערד חוזרת לליגה אחרי 3 עונות, ומטרתה המוצהרת היא לעלות לליגה ב' תוך עונה אחת. הסגל שבנו עובד כהן ורפי עמוס, לא היה מבייש קבוצה מליגה א', והוא כולל בין השאר את אבי מלכה, משה פרץ, אדיר ניסן, עידן קוסקס, אבירם אוחנה, אור פיצחדזה, עומרי אביטן, אור חורי, אביאל שלי, דודו סויסה ודור דדוש, סגל שאמור לסחוב את ערד במעלה הטבלה.

רפי עמוס מאמן מ.כ ערד. אילן שי,
אתגר. רפי עמוס/אילן שי

לא בטוח שזה יהיה טיול, כי גם עירוני אשקלון בנתה סגל של גלקטיקוס, אבל כהן לא נלחץ: "אנחנו מרוכזים בעצמנו. בנינו קבוצה חזקה, ואנחנו מסתכלים קדימה. אמנם לא נפתח את העונה בבית (יתאמנו וישחקו במגרשי הפארק בבאר שבע), אבל האצטדיון שלנו בערד עובר שדרוג משמעותי, ואנחנו נהנים מתמיכה של ראש העיר יאיר מעיין, כך שאני רואה עתיד ורוד לכדורגל בערד".

עוד בוואלה

הצטרפו לוואלה פייבר ותהנו מאינטרנט וטלוויזיה במחיר שלא הכרתם

לכתבה המלאה

הפועל בני כסייפה

הקבוצה שסיימה את העונה החולפת במקום השני המתסכל, ופספסה בפלייאוף את העלייה לליגה ב', תנסה לעשות זאת העונה עם וליד אבו עביד על הקווים בפעם החמישית.

ווליד אבו עביד הפועל בני כסייפה. באדיבות המועדון,
אולי העונה. ווליד אבו עביד/באדיבות המועדון

מכבי עירוני חורה

הקבוצה שסיימה את 23/24 במקום ה-7, פותחת עונה עשירית בליגה ג'. יאמן אותה עומר אלעסם והצטרפו אליה: מחמד אלאעסם, איברהים אלאעסם, זאהי פריגאת וחמזה אלהוואשלה.

מכבי חורה אימון בכורה. באדיבות המועדון,
אימון הבכורה של מכבי חורה/באדיבות המועדון

מ.ס באר שבע

הקבוצה שסיימה את העונה במקום האחרון עם נקודה אחת ב-20 מחזורים, תנסה לשפר עמדות. אל יוסי בן גרא בצוות המקצועי מצטרף אביב חזן.

אביב חזן מ.ס באר שבע. באדיבות המועדון,
מצטרף לצוות המקצועי. אביב חזן/באדיבות המועדון

איחוד בני כסייפה

קבוצה חדשה בליגה שמתבססת על שחקנים צעירים. מאמן הקבוצה: מוחמד אלסראיעה. מנהלי הקבוצה: סעיד אבו ואדי ומוחמד אלסראיעה. חבר הנהלה נוסף: איבראהים אבו בדר. שחקנים: פאדי אבו עיאדה, שאדי אבו פריחה, תאופיק אבו גודה.

איחוד בני כסייפה. באדיבות המועדון,
העונה יהיה דרבי. איחוד בני כסייפה/באדיבות המועדון

עוצמה באר שבע

הקבוצה שסיימה את העונה החולפת במקום ה-9, תתבסס על הסגל מהעונה שעברה, כשאורי היקלי ימשיך על הקווים.

בני ירוחם

את עונת 23/24 סיימה הקבוצה במקום ה-10, וגם העונה, כמו את הקודמת, היא תפתח כשחלק נכבד משחקניה במילואים. שגיא דוקרקר: "אנחנו מנסים לשלב בין השירות הצבאי למשחק הכדורגל. זה לא פשוט. יש לנו כרגע ארבעה שחקנים במילואים כמוני. כשנשתחרר בחודש ספטמבר, ארבעה שחקנים נוספים יוקפצו בצו 8".

  • עוד באותו נושא:
  • ליגה ג'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully