וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושב הדרום מואשם באלימות קשה כלפי בני משפחתו

עודכן לאחרונה: 23.8.2024 / 12:05

כתב אישום ובקשת מעצר הוגשו בסיומה של חקירה שנוהלה בתחנת ערוער של מרחב הנגב במחוז הדרומי, נגד תושב פזורת כסייפה בגין עבירות אלימות חמורות כלפי בני משפחתו

החפצים איתם הכה תושב הפזורה את בני משפחתו. צילום דוברות המשטרה,
החפצים איתם הכה תושב הפזורה את בני משפחתו/צילום דוברות המשטרה

בתחילת חודש אוגוסט, משטרת תחנת ערוער עצרה חשוד, תושב פזורת כסייפה, בן 19, בעקבות דיווח שהתקבל על אירוע אלימות בתוך המשפחה שבמהלכו ניסה לתקוף את אימו באמצעות כיסא שזרק לעברה כשבהמשך האם נאלצה להימלט מביתה.

במסגרת החקירה עלה כי החשוד נקט באלימות קשה, במשך תקופה ממושכת של כשנה, כלפי אימו ושני אחיו, קטין ובגיר, עמם התגורר בפזורת כסייפה, כשהוא מכה אותם במספר מועדים שונים באמצעות מקל וצינור כעונש על כך שאינם שומעים בקולו.

באחד הפעמים תקף את אחיו בכך שסובב את ידו, משך אותו לאחד החדרים ושם קשר אותו בידיו ורגליו. בהמשך, נטל מקל עץ והכה בו בכל חלקי גופו. במועד נוסף, תקף את אחיו באמצעות סכין וכתוצאה מכך נגרם לו חתך בבטן. במועד אחר במהלך השנה הכה בו במקל עץ ושבר את שיניו.

לאחר מעצרו ובמהלך אחת מהחקירות בתחנת ערוער, במסגרת עימות בין החשוד לאחיו, איים על החוקרת כשאמר לה: "עוד פעם אחת את תשאלי את השאלה, אני אשבור לך את הראש", בהמשך איים על אחיו כשאמר לו : "כשאני אצא מפה, כל אחד שאני אראה אני אחתוך אותו באמצע".

מעצרו של החשוד, הוארך מעת לעת ע"י בית משפט השלום בבאר שבע, ובסיומה של החקירה וגיבוש תשתית ראייתית לכאורית נגדו, הגישה אתמול שלוחת תביעות נגב כתב אישום ובקשת המשך מעצרו עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

  • עוד באותו נושא:
  • אלימות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully