וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קל זה לא יהיה: פתחו עונה בהפסד

אילן שי ויוסי איטח

עודכן לאחרונה: 23.8.2024 / 7:42

קבוצת הנשים של הפועל באר שבע בכדורגל קיוותה לפתוח אחרת את עונת החזרה לליגה הבכירה. ההפסד 6:1 להפועל פתח תקווה בגביע 'אתנה' העמיד אותן מול המציאות

שאניס פוסטר. יוסי איטח,
שוויון זמני. שאניס פוסטר/יוסי איטח

קבוצת הנשים של הפועל באר שבע בכדורגל פתחה את עונת החזרה לליגת העל בהפסד צורב 6:1 (1:0) להפועל פתח תקווה ב'מושבה'. המלבסיות סיימו את העונה הקודמת במקום השלישי, מיד אחרי צמד המובילות הקבוע בשנים האחרונות, מ.ס קריית גת והפועל קטמון ירושלים.

המשחק אותו ניהל מנשה משיח היה במסגרת הסיבוב הראשון של בית א' בגביע אתנה, מה שמותיר לראשי הקבוצה מבירת הנגב זמן לעשות התאמות לקראת פתיחת הליגה ב-12 בספטמבר, כשלאבי חיון יש לא מעט עבודה עד לשריקת הפתיחה של המשחק מול אס"א תל אביב.

בהפסד לפתח תקווה בלטה בעיית העומק בספסל האדום. המארחות עלו ליתרון בדקה ה-13, שאניס פוסטר, מלכת השערים של הקבוצה בעונה הקודמת שרק נחתה בנתב"ג, השוותה בדקה ה-56 (דקה לאחר שנכנסה כמחליפה), ואז הגיע הבליץ הכחול של שלושה שערים בדקות 65-59 ועוד צמד בדקות 88-83, שסגר את הסיפור. לבאר שבע לא הייתה תשובה, ומהספסל עלתה רק מחליפה אחת, חנאן אבו עמרה בת ה-16.

בעוד 3 ימים (26.8.24) תתארח באר שבע במסגרת המשחק השני בבית א' של גביע אתנה אצל הפועל תל אביב, שכמו הקבוצה מבירת הנגב העפילה העונה לליגה הבכירה, והפסידה במשחק הראשון בגביע אתנה 2:0 להפועל קטמון ירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully