וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה נועה ארגמני בעדות על השבי "היו לי חתכים בראש"

עודכן לאחרונה: 23.8.2024 / 18:29

חודשים לאחר שחולצה מהשבי נועה ארגמני מגוללת בפני דיפלומטים את סיפור החטיפה שלה, את השהות בשבי והרגעים הקשים: "היו לי חתכים בראש" וקראה להשבת החטופים במהרה "כל יום הוא גיהנום, כל דקה קריטית"

נועה ארגמני. צילום: AFP Richard A. Brooks,
נועה ארגמני/צילום: AFP Richard A. Brooks

נועה ארגמני, שחזרה מהשבי בחודש יוני האחרון במהלך "מבצע ארנון", עמדה אמש (ד') בפני דיפלומטים ממדינות ה-G7 בטוקיו, וסיפרה לראשונה על הזוועות שחוותה מרגע שנחטפה באכזריות, דרך השהות לצד חטופים נוספים שנרצחו, בהם איתי סבירסקי ויוסי שרעבי, ועד חזרתה במבצע הירואי ומורכב.

בדבריה תיארה את הרגעים הקשים "בכל לילה חשבתי שזה הלילה האחרון בחיי". עוד סיפרה על רגעי התעללות בהם לא נתנו לה לשתות: "ירדתי הרבה במשקל, שתינו פחות מחצי ליטר מים ליום, היו ימים שבכלל לא הרשו לנו לשתות". בנוסף, סיפרה על רגע בו נפצעה כאשר הייתה במבנה שקרס "היו לי חתכים בכל הראש, ונפגעתי בכל הראש שלי".

עוד תיארה נועה את רגע החטיפה שלה. "היו אזעקות וטילים, אבל זה דבר נפוץ בישראל. הבנו מה קורה כשראינו סרטונים של מחבלים בבתים. הבנו שאנחנו צריכים לברוח. ניסינו לברוח במשך שלוש-ארבע שעות, רצנו ממקום למקום, אבל זה היה בלתי אפשרי הם ירו לכל מקום".

כמו כן, קראה ארגמני לשחרור 109 החטופים שעדיין בשבי, ובדבריה על בן הזוג שלה אבינתן אור אמרה "אבינתן, החבר שלי, עדיין שם, ואנחנו צריכים להחזיר אותם לפני שיהיה מאוחר מדי. אנחנו לא רוצים לאבד עוד אנשים ממה שכבר איבדנו. כל יום הוא גיהנום, כל דקה קריטית".

גלעד כהן, שגריר ישראל ביפן, מסר: "הפגישות של נועה ואביה בטוקיו עוזרת להעביר את המסר בעמדה של ישראל שיש לעשות הכל כדי לשחרר את החטופים. נועה היא אישה מרשימה ואמיצה שמעבירה את המסר בבהירות וחדות ואי אפשר שלא להתרגש ממנה היא נגעה בלב של כל מי ששמע ופגש אותה".

  • עוד באותו נושא:
  • חטופים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully