וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אלוהים יודע מה היה קורה אם הוא היה מנסה להרעיל פה": בסורוקה מגיבים על הצטרפות הרופא לדאעש

עודכן לאחרונה: 22.8.2024 / 15:59

בבית החולים סורוקה הזדעזעו ממהאישומים המיוחסים לד"ר מחמד עזאם. "הוא היא ביזארי בחודשים האחרונים שעבדתי איתו במיון", סיפר רופא מתמחה בביה"ח, ואיש צוות אמר: "הפחד שלנו זה לא ההצטרפות שלו לדאעש, אלא העובדה שהוא התעניין באיך מרעילים"

בית החולים סורוקה בבאר שבע. וואלה שבע,
בית החולים סורוקה בבאר שבע/וואלה שבע

זעזוע הורגש במסדרונות בית החולים סורוקה בבאר שבע לאחר הפרסום כי רופא שהתמחה במחלקה פנימית ד' צרך תכנים של דאעש במשך עשור, והצטרף לארגון רשמית לאחר 7 באוקטובר.

"ידענו על זה כי באו באמצע תורנות ועצרו אותו", סיפר לוואלה שבע מתמחה שעבד עם הנאשם ד"ר מחמד עזאם במיון. "התחילה חרושת שמועות, כל אחד ניסה להבין מה מי מו, חשבנו שאולי זה קשור למשהו שיש לו בצפון, אבל אז התחילו שמועות שזה קשור לעניינים ביטחוניים". לדבריו, "בדיעבד כן, הוא היא ביזארי בחודשים האחרונים שעבדתי איתו במיון. הממשק שלי איתו לא היה מאוד צפוף, אבל בבין לבין כן הרגשתי שינוי והתנהלות קרה. חשבתי שזה בגלל שחיקה של סוף ההתמחות". המתמחה הדגיש כי הוא מהצד שמחפש דו קיום, אולם הגילוי הזה מערער את הדינמיקה והדו קיום בבית החולים.

"לא חשבנו שהוא עלול לעשות פיגוע, אבל ההתנהגות שלו הייתה מוזרה", אמר איש צוות בבית החולים. "זה היה נראה שהוא לא כל כך עצוב על הטבח. הפחד שלנו זה לא ההצטרפות שלו לדאעש, אלא העובדה שהוא התעניין באיך מרעילים, ואלוהים יודע מה היה קורה אם הוא היה מנסה להרעיל פה".

גורם נוסף בבית החולים אמר כי "מזכירות ועובדים מהמחלקה שעבדו איתו בהלם מוחלט מאז המעצר שלו, וכשהיום הותר לפרסום, זה השיח במסדרונות בית החולים. התחושות לא קלות בכלל, במיוחד אחרי מה שבית החולים עבר ב-7 באוקטובר".

"זה מפחיד מאוד", אמרה עובדת נוספת בבית החולים. "לדעת שמישהו שעובד איתך, אוכל איתך, ממש נמצא איתך כל כך הרבה שעות - בסוף נשבע אמונים לארגון טרור רצחני כזה, זה מפחיד. אבל זה לא מפתיע אותי. הזהרנו כמה פעמים שהכל פה נפיץ, בעיקר עם המתמחים החדשים. יש בבית החולים דו קיום מצד אחד, אבל מצד שני אתה לא באמת יודע מה הבן אדם עושה כשהוא יוצא משערי בית החולים". גם רופאה ששוחחה עם וואלה שבע אמרה כי "זה שלא משהו שמפתיע אותי במיוחד, שיקרה בסורוקה, סטטיסטית".

גם מנהלי בית החולים הופתעו לגלות על המקרה כשיצאו מישיבה. "אף אחד לא ידע, אמר גורם שהיה בישיבה, "כשיצאו קיבלו את ההודעות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully