וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: שני גנבים נתפסו על חם במוסך, תקפו את הבעלים - ונעצרו

עודכן לאחרונה: 22.8.2024 / 10:58

תיעוד התקיפה/ללא קרדיט

בלי פחד: שני גנבים נעצרו לאחר שניסו לגנוב ציוד באמצע היום ממוסך בעמק שרה בבאר שבע, ותועדו כשהם תוקפים את בעלי המקום. "זה היה מפחיד, אין להם מה להפסיד", אמרה שחר ברבי עובדיה, בתו של בעלי מקור הצמיג והפרונט, שתהתה - "איך אפשר לגדל ככה ילדים?".

הצטרפו והישארו מעודכנים תמיד עם וואלה שבע >>>
ערוץ הוואטסאפ:
https://bit.ly/4f1a7iQ

וגם בטלגרם:
https://t.me/wallasheva


ברבי עובדיה תיארה את שאירע. "הם הגיעו בטויוטה קורולה, שניים שמסתבר שהם מוכרים למשטרה, ממשפחת אל-סייד. הגיעו לפה במטרה לגנוב. הם נכנסו עם האוטו שלהם כבר ברוורס, כבר באו להעמיס - ותפסנו אותם על חם". לאחר שהשניים - אחד מהם אילם - נתפסו על ידי אביה ואחיה, הם תקפו אותם. "בשיא חוצפתם הם עוד העזו להרים ידיים. שברו לאבא שלי צלע, לאחי הגדול יש חבלות בידיים וברגליים", פירטה.

בני המשפחה הזעירו למקום שוטרים, אך כפי שברבי עובדיה מתארת - זה לא עצר את הפארסה. "אבא שלי ואח שלי עשו הכל כדי לעצור אותם מלצאת מהשטח, אז סגרנו את השערים ולא נתנו להם לצאת עד שהמשטרה הגיעה. וגם כשהשוטרים היו, הם עוד איימו עלינו. האילם עושה לאבא שלי בשפת הסימנים 'אני אהרוג אותך', תבין כמה תעוזה יש להם שהם לא רואים בעיניים, והשני שמדבר עוד מקלל אותנו בפני השוטרים".

"ככה זה בעיר באר שבע", היא אמרה בכאב. "אתה יודע מה אבסורד? כשפרסמנו את הפוסט בפייסבוק, פתאום מלא עסקים פנו אלינו, אמרו לנו 'מה, הם היו גם אצלנו!'". ברבי עובדיה מסרה לוואלה שבע רשימה של שמות של בעלי עסקים שטענו בפניה כי גם הם "זכו" לביקור של השניים.

היא המשיכה וסיפרה כי מקרה דומה קרה לפני שנה וחצי, אז קרא האח למשטרה, שענתה כי אין ביכולתה להגיע. לדבריה, לאחר פרסום בפייסבוק, לאחר שעתיים הגיע מפקד התחנה לקחת עדות, אך זה היה כבר מאוחר מדי כי הגנב ברח. "אני לא יודעת איך אנחנו הולכים לגדל את הילדים שלנו במקום הזה, זה הזייה. אנחנו אנשים חוקיים, עובדים כמו שצריך, ובאים וגונבים אותך - לא רואים בעיניים".

אחיה של שחר שהותקף, טל, הוא סא"ל בצבא שיצא מהלחימה ברצועת עזה, והיה חמוש גם בעת התקיפה. "נראה לך שאם הוא היה יורה להם ברגליים או באוויר, מה היה קורה? אח שלי היום היה עצור, לא הם". לדבריה, גם עצם היותם חמושים לא עזר להם. "הם לא רואים בעיניים, אין בהם פחד. הם יכלו לצאת מזה אחרת, להגיד 'סליחה, טעינו' - הם אפילו לא אמרו שזה לא נכון, הם ישר תקפו".

מהמשטרה נמסר: "כוחות משטרה הגיעו למקום עם קבלת הדיווח וביצעו את מעצרם של 2 תושבי הפזורה. מעצרם הוארך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully