וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הצית מסעדה וניפץ את הוויטרינות": תושב באר שבע יואשם בגביית פרוטקשן

עודכן לאחרונה: 21.8.2024 / 13:43

על פי החשד, האיש גבה מבעלי המסעדה שברחוב רינגלבלום בבאר שבע דמי חסות של עשרות אלפי שקלים. מחר צפוי להיות מוגש נגדו כתב האישום

נזק שנגרם למסעדה. דוברות משטרת ישראל
נזק שנגרם למסעדה/דוברות משטרת ישראל

תושב באר שבע בשנות ה-50 לחייו יואשם מחר (חמישי) בסחיטת דמי חסות מבעל מסעדה בעיר לצורך מתן שירותי שמירה בניגוד לחוק ("פרוטקשן") . נגד החשוד הוגשה הצהרת תובע לקראת הגשת כתב האישום נגדו.

הצטרפו והישארו מעודכנים תמיד עם וואלה שבע >>>
ערוץ הוואטסאפ:
https://bit.ly/4f1a7iQ

וגם בטלגרם:
https://t.me/wallasheva


בחודשים האחרונים אירעו כמה מקרים של הצתה וגרימת נזק למסעדה ברחוב רינגלבלום בבאר שבע, בהם בין היתר נופצו ויטרינות והושחת ציוד שמשמש לתפעול המקום. חוקרי ובלשי תחנת באר שבע פעלו באופן סמוי על מנת לאסוף ראיות מפלילות נגד האיש, שעל פי החשד ניסה לאיים ולסחוט את בעל העסק כדי שישלם דמי חסות תחת מסווה של שירותי שמירה עבור בית העסק. מהחקירה עלה כי החשוד נפגש עם הבעלים כמה פעמים וקיבל לידיו דמי חסות של עשרות אלפי שקלים.

החשוד נעצר מוקדם יותר החודש במהלך מפגש עם בעל המסעדה, כאשר בא לגבות את הכספים. מעצרו הוארך מעת לעת על ידי בית משפט השלום בבאר שבע, ובסיומה של החקירה וגיבוש התשתית הראייתית לכאורה נגדו, הגישה פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הצהרת תובע, ומעצרו הוארך.

"מרחב הנגב של המחוז הדרומי ימשיך במלחמה חסרת הפשרות בתופעות אלימות של גביית דמי חסות", אמר מפקד תחנת באר שבע, נצ"מ שלומי דראי, "וישקיע את מרב המאמצים והאמצעים הנדרשים, גלויים וסמויים, על מנת לאתר מחוללי פשיעה הפוגעים בציבור ורכושו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully