וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה הקשר בין תלמידי תיכון, תנועת נוער ומשטרת ישראל

עודכן לאחרונה: 20.8.2024 / 8:45

תלמידי תיכון גימנסיה באר שבע ללימודי משטרה וסייבר יוכלו להשתלב בתכנית שחקים, תנועת נוער של המשטרה שתוטמע במערכת הלימודים

גימנסיה באר שבע. באדיבות הגימנסיה,
גימנסיה באר שבע/באדיבות הגימנסיה

מעל 100 בני נוער בכל אזור מחוז הדרום לוקחים חלק בתוכנית לימודים מרתקת של תיכון גימנסיה באר שבע מרשת תיכון גימנסיה. התיכון הוא היחיד בארץ ללימודי משטרה וקרימינולוגיה בהתמחות פשיעת סייבר, המספק מגוון רחב של תכנים עינויים ומעשיים בתחום זה, כולל פעילויות שטח, מפגשים מרתקים בבית הספר ומחוצה לו. כעת, יחל שיתוף פעולה נוסף, במסגרתו תכנית שחקים- תנועת הנוער המשטרתית הפועלת אחר הצהריים בעשרות ערים ברחבי הארץ, תשולב בתכנית הלימודים בבוקר בתיכון. כך, יוכלו התלמידים שירצו, להשתלב במסלול תעסוקתי הכולל את תכנית שחקים, גיוס לשח"מ או מג"ב ובהמשך למשטרת ישראל.

תכנית שחקים של משטרת ישראל פועלת ברחבי הארץ כחלק מחיזוק הקשר ויצירת האמון בין משטרת ישראל לבין הקהילה, מחברת בין הנוער לבין משטרת ישראל באמצעות אגף השיטור בערים השונות ומטרתה להוביל בקרב בני הנוער את תחושת המנהיגות והתנהלות בעת חירום. אחר הצהריים בני הנוער החניכים בתכנית שחקים נחשפים לעבודת המשטרה ולערכיה, לצרכים הייחודיים של אוכלוסיות שונות בקהילה ולמאפייני התחנה שאליה הם שייכים, כאן, התלמידים כבר לומדים במגמה שמוקדמת כולה לתכנים מקצועיים מעולמות המשטרה ולכן, אך טבעי, שתכנית זו תשולב בתוך כותלי בית הספר ותאפשר לתלמידים להיות חלק מתכנית חשובה הפועלת למען הקהילה. חשוב לציין כי למעשה מכיתה י' התלמידים לומדים ופועלים על פי תכנית לימוד מרתקת וכעת זוכים לסוג של עתודה מקצועית תעסוקתית, לאלו שיבקשו וירצו בכך.

עדי תורג'מן, מנהלת תיכון גימנסיה באר שבע, רשת תיכוני גימנסיה: "התיכון שלנו הוא מיוחד, עם תכנית לימוד שאין באף תיכון אחר וכל תלמיד ותלמידה שנכנסים לתיכון מרגישים את האווירה והייחודיות שלו. לאורך כל שנות הלימודים התלמידים פוגשים את אבני הדרך המשמעותיות והחשובות בעבודת המשטרה כמו עבודות הבילוש, סיורים בבתי משפט, מעבדות לזיהוי פלילי וכמובן כל מה שהם צריכים לדעת וללמוד על פשיעת סייבר. החיבור לתכנית שחקים היא כל כך נכונה לתיכון שלנו, כך שהתלמידים יוכלו להיות חלק מהקהילה בהתאם לרצונם כמובן, כפי שעושים אלפי בני נוער ברחבי הארץ בהובלת משטרת ישראל".

  • עוד באותו נושא:
  • משטרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully