וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות הטלטלה שעברה אופקים: "אני מחויבת להבטיח שהם יזכו לאיכות חיים גבוהה"

עודכן לאחרונה: 18.8.2024 / 9:45

בסוף השבוע האחרון הגיעה השרה להגנת הסביבה עידית סילמן לביקור באופקים, במהלכו דנה עם ראש עיריית אופקים, איציק דנינו, על מטרדי הסביבה בעיר והפתרונות האפשריים

מי ידאג לאיכות הסביבה ואיכות החיים באופקים? בסוף השבוע האחרון (חמישי), אירח ראש העיר, איציק דנינו את השרה להגנת הסביבה, עידית סילמן לפגישת עבודה שנערכה בעיריית אופקים. במהלך הפגשה הציג ראש העיר בפני השרה את צרכי העיר בתחומי המשרד להגנת הסביבה ביניהם מטרדי הריח העולים מעת לעת בעיר בעקבות הגבולות עם השטחים החקלאיים, הצבת מכונות מחזור בפיקדון, איסופי קרטון מתוגברים ברחבי העיר ונושאים נוספים.

בנוסף, התייחס ראש העיר לפרויקטים נוספים שהוא מבקש לתגבר למען איכות החיים של תושבות ותושבי אופקים ביניהם: טיפוח הגינות בבנייני המגורים בשכונות הוותיקות, הטמעת מערכות חדשניות שיסייעו באכיפה כנגד מזהמי ריח ורעש וכן נטיעת עצים בוגרים במרחב הציבורי על מנת להרחיב את שטחי הריאה הירוקה בעיר.

השרה הביעה את תמיכתה בפרויקטים השונים שהרשות מבצעת, תוך שהיא פרסה בפני המשתתפים את אפשרויות הקידום של הנושאים השונים. "תושבי אופקים עברו טלטלה קשה עם פרוץ המלחמה, ואני מחויבת להבטיח שהם יזכו לאיכות חיים גבוהה ולסביבה בריאה ובטוחה. בסביבה נקייה ובריאה טמון הפוטנציאל לריפוי ושיקום, והמשרד להגנת הסביבה ימשיך לסייע לעירייה בקידום יוזמות סביבתיות שיעניקו לתושבי אופקים את מה שמגיע להם, במיוחד בתקופה זו. נמשיך לפעול יחד עם ראש העיר כדי להוביל את אופקים לעתיד ירוק ומשגשג" אמרה השרה להגנת הסביבה, עידית סילמן.

ראש העיר, איציק דנינו: "אופקים נמצאת בתנופת פיתוח אדירה, החל מהבנייה באזורים החדשים ועד לפינוי אשפה בכל רחבי העיר, למשרד להגנת הסביבה יש השפעה על כל אזרח ותושב. אנו עושים את מירב המאמצים על מנת להעניק לתושבי אופקים את השירות המיטבי ולאפשר להם את איכות החיים הגבוהה ביותר. אני שמח על שיתוף הפעולה עם השרה והמשרד להגנת הסביבה ומודה להם על התמיכה בפרויקטים השונים שאנו מקדמים. נמשיך לפעול בשיתוף פעולה מבורך שמניב תוצאות".

בפגישה נכחו גם מנכ"ל העירייה, יורם נחמן, מנהל אגף שפ"ע, מוטי ברבי, ראש מינהל החינוך, רחל אוחנה ומנהל היחידה הכלכלית, איציק קריספל.

  • עוד באותו נושא:
  • אופקים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully