וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלוש נקודות ל"שלושה"

אילן שי ויוסי איטח

עודכן לאחרונה: 17.8.2024 / 20:40

סיפתח מוצלח לחניכיו של גל ברשאן שגברו במשחק חוץ על העולה החדשה הפועל פתח תקווה 0:1. דאהר טאהא עשה את ההבדל. נערים א' של הפועל נפרדו ב-2:2 ביתי מהפועל ירושלים משער שוויון בתוספת הזמן. נערים ב' ו-ג' יחפשו נקודות ראשונות במחזור הבא

דאהר טאהא חוגג עם גל ברשאן. באדיבות הפועל "השלושה" ב"ש,
דאהר טאהא ב'גיף' עם גל ברשאן/באדיבות הפועל "השלושה" ב"ש

עונת 24/25 במחלקות הנוער הבכירות נפתחה במגמה מעורבת. במחזור הפתיחה שיצא לדרך היום (שבת) ניצחה קבוצת הנוער של הפועל באר שבע את הפועל פתח תקווה, בעוד נערים א' סיימו בתיקו ביתי ונערים ב' ו-ג' הפסידו.

השאלה שעולה היא האם התוצאות שהשיגו קבוצות הנערים במחזור הראשון מעידות על מה שיהיה בהמשך העונה. מצד שני, יש לקוות שמדובר בקשיי התנעה, ונזכה לראות השנה עליית מדרגה ביחס ל-23/24.

קבוצת הנוער של הפועל באר שבע פתחה את העונה ב'מושבה' והתארחה אצל העולה החדשה, הפועל פתח תקווה. דאהר טאהא, אחד משלושת חריגי הגיל בקבוצה, כבש בדקה ה-37 שער יתרון שהחזיק מעמד עד לסיום, והעניק לחבורה של גל ברשאן 3 נקודות ראשונות.

הרכב "השלושה": איתי חמי, איתמר גולדשטיין, מיתר מורדוך, שגיב אלבז, שגיא יחזקאל, איתי חזות, איתמר יונה, שלמה איילין, עוז אטדגי, דאהר טאהא, אמיר והב. כן שותפו: ליאור שוגר, עמיר סבג, רוי חג'ג', יונתן גרינבאום אחיה צנגאוקר.

במחזור הבא תארח "השלושה" את הפועל כפר סבא, שהפסידה במחזור הפתיחה 2:1 למכבי תל אביב.

משחקי הנערים

קבוצת נערים א' של הפועל באר שבע מליגת העל, נפרדה בתיקו 2:2 (1:1) מהפועל ירושלים במשחק שנערך בבירת הנגב. חניכיו של אורן פחימה עלו ליתרון משער של יונתן בסר (38), אבל האורחים מהבירה הישוו לפני ההפסקה (44) ועלו ליתרון בחצי השני (70). תוצאת המשחק נקבעה בתוספת הזמן (96), כשאיתי ברמי כבש וחילק את הנקודות.

נערים ב' של ניר דדון הפסידו 2:0 (1:0) למכבי תל אביב במתחם הבית האדום, ונערים ג' של בר הרוש חזרו מכפר סבא ללא נקודות, בעקבות הפסד 3:0 (1:0) להפועל. עידו ברקה הורחק בדקה ה-70.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully