וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התחזה ללוחם, הונה חבר כנסת ועקץ עסק בבאר שבע

עודכן לאחרונה: 18.8.2024 / 1:33

אנס מורשע התחזה ללוחם והצליח להערים על כוחות ביטחון, תושבים שסרבו להתפנות מבתיהם ונשארו באזורים שספגו פגיעות קשות, בעלי עסקים וחבר כנסת "בדיעבד נודע לי כי השתמש בשמי לביצוע של עבירות קשות"

ח״כ אלמוג כהן בתוכנית המתחזים קשת 12. המתחזית קשת 12,
ח״כ אלמוג כהן בתוכנית המתחזים קשת 12/המתחזית קשת 12

במהלך מלחמת "חרבות ברזל" רבים רצו לסייע לחיילים מרחבי הארץ, אך יש מי שבחר לנצל את טוב הלב של הציבור והתחזה ללוחם, תוך שהוא פועל באופן שיטתי לביצוע מעשי פריצה, גניבה והתחזות. מי שחשפו את אותו מתחזה הם חברי מערכת התוכנית "המתחזים" בהנחיית חיים אתגר, בקשת 12. כאשר הם מציגים כיצד אותו מתחזה, מגיע לזירות בהן נפלו רקטות ומתחבר לצוותי ההצלה במקום, רוכש את אמונם של תושבי שסרבו להתפנות ואף פונה לחבר הכנסת אלמוג כהן לקבלת סיוע. בהמשך התברר כי אותו מתחזה הוא לא אחר מסמיון אסתרקין, אשר הורשע בעבר במקרה אונס קשה של שתי קטינות.

ח"כ כהן תושב הדרום, גולל בתוכנית כיצד המתחזה הוליך אותו שולל "למעשה הוא מגיע אליי בדרך שגרתית בעבודתי הפרלמנטרית. הוא טוען שהוא היה בנובה ושולח לי סרטונים. הוא מספר שיש לו סרטון שלו נלחם ושהוא כרגע עומד בפני שיקום ארוך. ואני מייד מנסה לעזור לו כמו שאני עוזר לכל מי שפונה אליי".

עוד הוסיף ח"כ כהן לספר כי המתחזה פונה אליו במספר הודעות טקסט ומבקש ממנו עזרה להפיץ את הסיפור שלו בתקשורת. "אני מוכרח להודות הרגשתי שמשהו כאן לא תקין, אבל לא ידעתי להצביע איפה. בכל זאת מדובר באירוע רגשי מאוד, הוא מדבר איתי על חברים שלו ממושב יתד שנפצעו ומדובר במקום שקרוב לליבי". אם לא די בכך המתחזה ממשיך ולוחץ על כהן בנקודות רגשיות וכותב לו שלל הודעות מאשימות כפי שמספר כהן "הוא שלח לי תמונה של תפרים וצמיד של הנובה. בשלב כלשהו הוא עובר להתקפה ולדחוק אותי לפינה. הוא אומר שאני לא מסייע לו כפי שהוא ציפה".

בסופו של דבר התברר לח"כ כהן כי האדם שפונה אליו מתחזה לאחר שמערכת "המתחזים" פנתה אליו וחשפה בפניו את הסיפור המלא "צר לי שזה קרה. חשוב שהנושא עלה. פשוט שפל להשתמש במה שהאחים שלנו עברו שם זה הדבר הכי שפל שיכול להיות" סיכם ח"כ כהן.

למערכת וואלה שבע מסר ח"כ אלמוג כהן: "לצערי נפלתי קורבן למתחזה אשר טען שנפצע בנובה וביקש שאסייע לו להפיץ ולהנציח את סיפורו. בדיעבד נודע לי כי השתמש בשמי לביצוע של עבירות קשות. אמשיך להתייחס לכל פניית ציבור במירב הרצינות בכדי למלא את תפקידי הפרלמנטרי. לצערי ישנם אנשים אשר מנצלים את טוב ליבי והקשר שלי לאירועי ה-7 לאוקטובר לשימוש ציני".

צילום מסך מהודעות הטקסט ששלח המתחזה לח״כ אלמוג כהן. המתחזית קשת 12,
צילום מסך מהודעות הטקסט ששלח המתחזה לח״כ אלמוג כהן/המתחזית קשת 12

אם לא די בכך, בעל עסק מבאר שבע נפל גם כן למעשה עוקץ של אותו מתחזה, כאשר הוא מעסיק אותו כעובד במקום. כפי שציין בעל העסק בתוכנית "המתחזים": "יום אחד הגיע בחור אומר קוראים לי שמואל, אני מחפש עבודה. אחרי זה הוא בא התחיל לספר לי הייתי במסיבה בנובה אני ניצול של המסיבה. ואז התחיל לספר לי ששני חברים שלו נהרגו לו בידיים. הוא היה מאושפז בבית חולים, היה פצוע, אומר שיש לו קליע בכתף, אחרי שהיה מאושפז גייסו אותו ליהל"ם, היה בעזה מספר שפוצץ מנהרות. הוא היה בא לפה לפעמים עם מדים טקטיים, או שהיה מגיע מאוד אומר הייתי בלוויה של חייל שלי".

עוד מוסיף בעל העסק לספר: "יום חמישי אחד בשעה 2:40 אני מקבלת טלפון מהמוקד יש פתיחה בעסק, אני נכנס למצלמות אני רואה את הבחור נכנס עושה קוד פותח את הקופה לוקח את כל הכסף שיש שם, סביבות 15 אלף שקל. מיד התלבשתי טסתי לעסק הוא כבר לא היה. הלכתי לאיפה שהוא גר ראיתי את האוטו שם הכל פתוח הכל זרוק אין בן אדם".

עוד בוואלה

המהפכה של וואלה Fiber שתחסוך לכם בעלויות הטלוויזיה והאינטרנט

לכתבה המלאה
המתחזה, סמיון אסתרקין. המתחזית קשת 12,
המתחזה, סמיון אסתרקין/המתחזית קשת 12

יעל פוקס חברת מערכת "המתחזים" סיפרה בשידור כי כנגד סמיון המתחזה הוגש כתב אישום הכולל 5 סעיפים בהם: גניבה, פריצה, שימוש בכרטיס אשראי, הפרעה לשוטר והתחזות.

  • עוד באותו נושא:
  • המתחזים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully