וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחנך כביש חדש המחבר בין רהט לכביש 6

עודכן לאחרונה: 15.8.2024 / 18:05

הכביש החדש, שיעבור דרך אזור התעשייה הצפון-מזרחי של העיר, הוקם בהשקעה של כ-27 מיליון שקלים. אורכו כקילומטר וחצי, ולצדו נסלל שביל אופניים ובוצעו עבודות שיקום, תאורה ופיתוח נופי

טקס חנוכת הכביש. דוברות רהט, לשכת הדובר,
טקס חנוכת הכביש/דוברות רהט, לשכת הדובר

חברת חוצה ישראל ועיריית רהט חנכו כביש חדש המחבר בין רהט לכביש 6. הכביש, דרך אזור התעשייה הצפון-מזרחי של העיר, הוקם בהשקעה של כ-27 מיליון שקלים.

הצטרפו והישארו מעודכנים תמיד עם וואלה שבע >>>
ערוץ הוואטסאפ:
https://bit.ly/4f1a7iQ

וגם בטלגרם:
https://t.me/wallasheva


במסגרת הפרויקט נסלל כביש דו-נתיבי ודו-מסלולי באורך של כקילומטר וחצי, וכן נסלל שביל אופניים שמוביל ישירות לאזור התעשייה המתוכנן של רהט, ובוצעו עבודות שיקום, תאורה ופיתוח נופי. הכביש מהווה כניסה חדשה לעיר רהט, וישמש מנוף צמיחה כלכלי עבור העיר, בדגש על אזור התעשייה העתידי.

טקס החנוכה התקיים במעמד ראש העיר רהט טלאל אל-קרינאווי, מנכ"ל חוצה ישראל דן שנבך וגורמים נוספים. "אני מברך על פתיחתו לתנועה של הכביש החדש, שמתחבר לכביש 6", אמר בטקס אל-קרינאווי. "הכביש יסייע לצמיחה הכלכלית של העיר ויאפשר גישה נוחה לאזור התעשייה המתוכנן, ובכך יקרב את תושבי רהט למקומות התעסוקה ולשירותים נוספים. אני מודה למשרד התחבורה ולחברת חוצה ישראל על קידום וביצוע פרויקט משמעותי זה".

שנבך אמר כי "כביש הגישה החדש הוא צעד נוסף ביישום חזון החברה לקדם קישוריות לכביש 6, המהווה עורק תחבורה ראשי בישראל, תוך מתן מענה לצרכי הקהילה המקומית. כביש הגישה ישפר נגישות ויאפשר נסיעה רצופה, יעילה ומהירה היישר אל מקומות העבודה באזור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully