וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: עובד נעצר בגלל טענת פקחית שתקף אותה, התיעוד הוביל לשחרורו

עודכן לאחרונה: 15.8.2024 / 18:35

שתי המשאיות ליד בית הכנסת ברחוב קפריסין בבאר שבע. עג'י דגן - שירותי ביוב ושאיבות בע"מ, צילום מסך
שתי המשאיות ליד בית הכנסת ברחוב קפריסין בבאר שבע/צילום מסך, עג'י דגן - שירותי ביוב ושאיבות בע"מ

עובד תברואה של חברה פרטית נעצר אתמול (רביעי) בבאר שבע לאחר שפקחית טענה שתקף אותה. העובד תיעד את המקרה, ושוחרר לאחר שהציג את התיעוד.

התקרית אירעה בשכונה ה' בעיר, מחוץ לבית הכנסת אבוחצירא ברחוב קפריסין. "הוזמנו על ידי נציגים של הרב", סיפר מעוז דגן, מנכ"ל חברת עג'י דגן - שירותי ביוב ושאיבות בע"מ. "הגיעו לשם שתי משאיות, הנהג הראשון חנה את המשאית בצד בשביל לעזור בעבודה. הוא בא לבצע את העבודה, ועמדה בהמשך ניידת פיקוח. הם קלטו כבר בהתחלה שהיא מסתכלת".

דגן מספר כי אנשיו נקראו למקום כדי לשאוב בור שומני, פעולה שלוקחת בין שעה לשעה וחצי בשל המורכבות הפיזית של בית הכנסת. "על מנת להגיע לבור, לשאוב אותו, הם צריכים למשוך צינור, והצינור הגיע בדיוק לנקודה הזאת, ואין מה לעשות. צריך לשאוב את זה, אחרת כל הביוב שם יגלוש ויהווה סכנה תברואתית למקום", ממשיך דגן.

אז ניגשה הפקחית לעובד וביקשה ממנו להזיז את משאיתו בטענה שהוא חוסם את הדרך. "העובד וידא שאינו מפריע לרכב אחר לעבור", טענו בחברה, "כל ניסיונותיו להסביר לאותה פקחית שאין לו גישה אחרת להגיע לבצע את שאיבת הביוב - לא עזרו. הפקחית הייתה נחושה לחלק דו"חות". המנכ"ל דגן אף הוסיף - "אם היא טענה שאנחנו מפריעים, גם כשעצרו אותו אף אחד לא הזיז את המשאית - אז איך היא יצאה משם?".

לאחר שקיבל מהפקחית דו"ח ולאחר שהשניים המשיכו לדבר, הגיעה למקום ניידת משטרה, והעובד נלקח לתחנה, שם נעצר למשך שעות ארוכות בטענה שתקף את הפקחית. רק לאחר שהציג סרטון שצילם, של כל ההתרחשות בתקרית, שוחרר העובד ממעצר. "זה גם מה שאבסורד פה", אמר דגן, "הרי הוא מוקלט בכל מהלך השיחה, אז איפה את אומרת שהוא תקף אותך? ואם יש לך מצלמת גוף אז תוכיחי, שאנחנו נפעל בנושא". לדבריו, "אנחנו יושבים עם הנהגים כל הזמן להדרכות כאלה ואחרות. מאוד קשה למצוא בענף הזה נהגים, ועד שאנחנו מוצאים, הם עושים לי את השטויות האלה".

"לא ייתכן שעובדי תחזוקה המבצעים את עבודתם בתום לב ובמסירות ייתקלו בעיכובים ובעונשים בלתי מוצדקים. לא ייתכן שכנותני שירות לגוף ציבורי, אנחנו נספוג יחס והתנהלות מהסוג הזה", הוסיפו בחברה.

מהמשטרה נמסר: "לאחר שהוגשה תלונה במשטרת ישראל הבחור עוכב ושוחרר. לאחר צפייה בממצאים התיק נגדו נסגר בחוסר אשמה כמקובל".

מעיריית באר שבע טרם נמסרה תגובה, והיא תובא כאן ברגע שתימסר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully