וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"במקום פקחים ודוחות שיתעסקו בפתרונות": תושבי שכונת הפארק זועמים

עודכן לאחרונה: 13.8.2024 / 9:55

תושבי שכונת הפארק בבאר שבע זועמים בשל מצוקת חניה שנוצרה בשכונה החדשה, שטרם אוכלסה במלואה: "אם ככה זה עכשיו, מה יקרה כשהכל ייבנה? לא יהיה כאן מקום לזוז"

שכונת הפארק באר שבע. צילום: וואלה שבע,
שכונת הפארק באר שבע/צילום: וואלה שבע

התושבים בשכונת הפארק בבאר שבע זועמים על תכנון לקוי וחוסר מחשבה בהקמת מתחם הבילוי המרכזי של השכונה. "חנויות יש בשפע, אבל חניה אין", ציין תושב השכונה, "במקום שישלחו לכאן פקחים ודוחות, העלונים האלה שהם מצמידים לרכבים כמו דוח הסברה שמצמידים לרכבים, שיתעסקו במציאת פתרונות למצוקת החניה כאן, כי זה מתחיל עכשיו בקטן ומה שיקרה כאן כשהכל יבנה יהיה קטסטרופה, לא יהיה כאן מקום לזוז, ואז הדו"חות האמיתיים יחגגו פה".

ואכן, מסיור במקום נראה כי החניות הציבוריות הקיימות סמוך למתחם הבילוי המדובר נמצאות בעיקרן על הרחוב הראשי, נחל פרת. אולם כאשר מגיעים לכיכר המרכזית, בה מצטלב הרחוב עם רחוב נחל קדרון, ניכר כי לאורכו של רחוב זה לא קיימות חניות מוסדרות עבור מרכז הבילוי.

שכונת הפארק באר שבע. צילום: וואלה שבע,
שכונת הפארק באר שבע/צילום: וואלה שבע

תושבת השכונה שלרכבה הוצמד עלון ההסברה המדובר, שמבהיר כי האזור בו נותר הרכב אינו מיועד לחניה, מספרת לוואלה שבע: "השארתי את הרכב במקום שבו כל תושבי השכונה מורגלים להשאיר, ממש מחוץ לסופר, כשחזרתי הופתעתי לגלות את הדף הזה על הרכב. זה בעצם סוג של דף מידע שמבהיר שאסור לנו לחנות כאן. בכל שכונה בעיר יש חניה צמודה לסופרים, פארם, קופות החולים, זה בסיסי כל כך".

"השכונה הזאת נבנתה במהירות שיא", מסביר תושב נוסף מהשכונה. "יש כאן הרבה דברים טובים ואנחנו משתדלים לשמור על כך, אבל נראה שמרוב מהירות לבנות לא חשבו על כל הפרטים. לא יכול להיות מתחם כל כך גדול לאורך שדרה ארוכה מאוד, ואין מספיק חניות. צריך לזכור שהיום בכל בית יש שני רכבים ולפעמים יותר. למי שיש חנייה אחת בבניין, משאיר את הרכב בחוץ ואז בהצלחה למי שמגיע מרחובות מרוחקים בשכונה ומחפש חנייה קרובה למרפאה, לסופר, למאפייה. כל עוד עדיין לא ריצפו הכל, תושבים כאן מצפים שיפעלו לפתור את מצוקת החנייה הזאת, כדי שנוכל ליהנות באמת מהמתחם".

עוד בוואלה

הצטרפו לוואלה פייבר ותהנו מאינטרנט וטלוויזיה במחיר שלא הכרתם

לכתבה המלאה

מעיריית באר שבע נמסר בתגובה: "אושרה תוכנית לתוספת של כ-400 מקומות חניה נוספים ברחבי שכונת הפארק לרווחת התושבים והמבקרים במקום. העבודות להכשרת החניות החדשות תבוצענה בהתאם לקצב התפתחות השכונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully