וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התנחלות חדשה בערד? 20 משפחות יעברו עד סוף החודש למתחם מצפון לעיר

עודכן לאחרונה: 13.8.2024 / 8:51

בשבועות הקרובים יוצבו מבנים יבילים בשטח, שנמצא 2 קילומטרים מצפון לעיר, וייכנסו לגור בהם 20 משפחות צעירות. השומר החדש: עיריית ערד עשתה במהלך מהיר מה שהממשלה מנסה לעשות כבר 20 שנה

הדיירים העתידיים של המתחם במהלך ביקור בשטח. השומר החדש ועיריית ערד,
הדיירים העתידיים של המתחם במהלך ביקור בשטח/השומר החדש ועיריית ערד

הוועדה המקומית בערד אישרה אתמול (ראשון) להתיישב במתחם בבקעת ערד. המתחם אושר כמוסד חינוכי/כפר סטודנטים, ודייריו העתידיים כבר הגיעו לסיור בשטח - עם צפי לעלייה לקרקע בסוף החודש. המתחם יוקם כשני קילומטר מצפון לעיר, וייקרא על שמו של מפקד חטיבת הנח"ל אל"מ יהונתן שטיינברג ז"ל שנפל בקרב ב-7 באוקטובר בעוטף עזה.

הצטרפו והישארו מעודכנים תמיד עם וואלה שבע >>>
ערוץ הוואטסאפ:
https://bit.ly/4f1a7iQ

וגם בטלגרם:
https://t.me/wallasheva


בתנועת השומר החדש הדגישו כי המתחם מוקם כחוק, באופן מוסדר, יחד עם העירייה. לפי התנועה, המהלך הוא חלק מחיזוק ערד בתושבים זוגות צעירים אקדמאים בוגרי צבא. 20 משפחות צפויות להתיישב במקום לקראת תחילת שנת הלימודים ב-1 בספטמבר, עם יותר מ-50 ילדים שכבר נרשמו למוסדות החינוך בעיר. התנועה היא שגייסה תרומות לרכישת מבנים יבילים, שיוצבו במקום בשבועות הקרובים.

"בעוד הממשלה מנסה כבר מעל 20 שנה להקים ישובים חדשים בבקעת ערד, עיריית ערד במהלך מהיר מקימה נקודת התיישבות בלב בקעת ערד כחלק מהמהלך לשמירה על קרקעות הנגב. תנועת השומר החדש מתכוונת גם לפעול בחקלאות ורעיית צאן סביב השכונה החדשה, ובכך לחזק את ההתיישבות היהודית בנגב", נמסר.

מח"ט הנח"ל אל"מ יהונתן שטיינברג, שעל שמו תיקרא השכונה, שירת בבסיס הנח"ל ליד ערד. "לא ידענו על זה בכלל, כולנו עם דמעות בעיניים", אמר אחיו, עמיחי שטיינברג. "זו משימה של יוני שמשלימים אותה. ביום רביעי, חול המועד סוכות, עמדנו המשפחה על הר עמשא וצפינו על שטחי האש של בא"ח נח"ל. יוני סיפר לנו שכמה ימים לפני כן הוא חתם על צו מפקד להקים חווה בשטחי האש על מנת למנוע את התרחבות הפזורה הבדואית באזור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully