וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שווארמה בלאפה? מהיום גם לבאר שבעים רגישים לגלוטן

עודכן לאחרונה: 7.8.2024 / 14:46

בעקבות ביקור של אם ובתה חולת הצליאק במסעדת פפה לאון, החליטו במקום להתחיל למכור מאכלים ללא גלוטן. הסועדים נוהרים לטעום מהעמדה הייחודית, והאם שבזכותה קרה כל המהלך זכתה למנות שווארמה לכל החיים

קרן בעמדת השווארמה ללא גלוטן. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
קרן בעמדת השווארמה ללא גלוטן/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

בשורה גדולה לחולי הצליאק והרגישים לגלוטן בבאר שבע: סניף רמות של מסעדת פפה לאון החל להגיש את המנות המוכרות לכל ישראלי - גם בגרסה ללא גלוטן. אף שעולם הלל"ג (ללא גלוטן) התפתח מאוד בשנים האחרונות, מאכלים כמו לאפה או פיתה ללא גלוטן עדיין אינם נמכרים בכל מסעדה, והשווארמה נשארת חלום רטוב ובלתי נגיש עבור רבים.

הצטרפו והישארו מעודכנים תמיד עם וואלה שבע >>>
ערוץ הוואטסאפ:
https://bit.ly/4f1a7iQ

וגם בטלגרם:
https://t.me/wallasheva


"יום אחד הגיע לקוחה שקנתה לעצמה בגט שווארמה עם הילדה שלה", מספרת קרן, בעלת המקום. "ראיתי את הילדה אומרת לאמא שלה 'אמא, איזה באסה, אני גם רוצה', אז ישר פניתי לילדה ואמרתי לה 'למה באסה, גם את יכולה'. חשבתי בהתחלה שאולי אין להן כסף אז רציתי לתת לה מאיתנו, ואז האמא אמרה 'מה פתאום, הילדה עם צליאק'. אז התגובה הראשונה שלי הייתה 'אין בעיה, בעזרת השם תוך 14 יום אני לוקחת את הפרויקט הזה וגם הילדה שלך תוכל לאכול מנת שווארמה ללא גלוטן'".

ואכן, כפי שקרן מספרת, תוך פחות משבועיים הייתה במסעדה עמדה לחולי צליאק. "לראות את הילדים האלה עם ההורים שלהם, זה פשוט מדהים. אתה לא מבין איזה חיבוק אנחנו מקבלים. דמעות של הורים שמגיעים עם הילדים שלהם, 'אנחנו לא מאמינים', וגם המבוגרים, 'שנים שלא אכלתי לאפה שווארמה!'", היא מתארת בהתרגשות. "אגב, אותה אמא שהכל התחיל ממנה, קיבלה מאיתנו ארוחות חינם לכל החיים. זו המחווה הגדולה שאני יכולה להחזיר לאותה אמא וילדה שנתנו לי את הזכות הזאת לעשות את המצווה הענקית הזאת".

המוצרים הנמכרים במסעדה נאפים הרחק מבאר שבע, במאפיית אמל שבעמק חפר. "הכשרות שלה זה בד"ץ, הפיתה זה פיתה, הבגט לא מתפרק, והטעם זה טעם. אותה מאפייה, אנשים מזמינים מהם, והם כל כך שמחו שזו המאפייה שאנחנו עובדים איתה".

מאז שנפתחה העמדה, מספרת קרן, הביקוש בשיא - ולמקום מגיעים סועדים מכל רחבי האזור. "ביום שישי שעבר זוג הורים ממיתר נכנסו ושאלו אותי אם זה אנחנו ללא גלוטן. היא דיברה עם הבת שלה בטלפון, והילדה אומרת לה 'מה אפשר להזמין?', אז היא אומרת לה 'יש לאפה ויש ג'בטה ויש חלת שניצל ויש הכל'. אז היא אומרת לה 'אמא את משקרת לי', אז היא נתנה לי לדבר איתה ואמרתי לה שבאמת יש הכל. יש לנו אפילו פיתה קריספית, שילדים חולמים לאכול, ללא גלוטן".

ומה לגבי הטעם? קרן מספרת שהמחמאות לא מפסיקות להגיע. "אני לא רוצה לדבר. תבוא, תטעם. כל הפתקים וכל הפרגון זה הכל מילים שלהם, זה בא מהם, לא ביקשנו שיפרגנו לנו. רצינו לנסות והטעם באמת ממכר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully