וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש עיריית ערד יאיר מעין נגד חולדאי וההחלטה למנוע תפילות במרחב הציבורי

עודכן לאחרונה: 7.8.2024 / 14:39

יאיר מעין, ראש עיריית ערד, בפנייה ליו"ר מרכז השלטון המקומי חיים ביבס, כנגד החלטת עיריית תל אביב והעומד בראש רון חולדאי, למנוע תפילות במרחב הציבורי "בגלל שנאת חינם"

"החלטות שרירותיות נגד תושבים": ראש עיריית ערד יאיר מעין, יוצא כנגד החלטתו של ראש עיריית תל אביב, רון חולדאי, שלא לאפשר תפילות במרחב הציבורי. לקראת חגי תשרי המתיחות ברחבי הארץ עולה, נוכח המראות הקשים בהם חזינו בשנה שעברה, נראה כי השסע בחברה בישראלית הולך ומעמיק משנה לשנה.

כעת, לאחר שפורסם השבוע כי עיריית תל אביב לא תאפשר תפילות במרחב הציבורי, ראש עיריית ערד, יאיר מעיין, פונה ליו"ר המרכז לשלטון מקומי ומבקש ממנו לפסול את ההחלטה ולמנוע התדרדרות והעמקת הקרע בחברה.

בפנייתו כתב: "זוהי תחילתו של מדרון חלקלק בהחלטות שרירותיות של עיריות כנגד חלק מתושבי העיר, אני קורא למרכז השלטון המקומי להתנער מההחלטה המבישה הזאת ולקרוא לעירית תל אביב לחזור בה מהחלטה. להוציאה מהמרכז במידה ולא מבטלים את ההחלטה הזאת ולפעול מול שר הפנים לתקן את החקיקה שלא תאפשר לעיריות לקבל החלטות בנושאים האלה.

עוד הוסיף מעיין: "בהחלטה זו מחזירים אותנו ל6/10 לימים של מחלוקת מאז הטבח ב7/10 החל תהליך של התחברות והפסקה של שנאת החינם בעם. החלטה זו בימי המצרים לקראת תשעה באב בו נחרב בית המקדש בגלל שנאת חינם חייבת להתבטל ולעבור מיד מן העולם. רק ביחד ננצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully