וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בתיעוד מהשטח: מהומות והבערת צמיגים בעקבות פינוי מבנה לא חוקי בדרום

עודכן לאחרונה: 7.8.2024 / 13:49

כוחות המשטרה ליד אום בטין, היום. דוברות משטרת ישראל
כוחות המשטרה ליד אום בטין, היום/דוברות משטרת ישראל

עשרות תושבי הפזורה מפגינים הבוקר (רביעי) נגד הריסת מבנה בלתי חוקי בפזורת אום בטין שממזרח לעומר. המפגינים מבעירים צמיגים ומיידים אבנים במטרה למנוע מכוחות המשטרה ולרשות לאכיפה במקרקעין לאכוף את צו ההריסה. תושב מיתר שעבר באזור עדכן כי במקום מורגש עומס תנועה כבד ויש "בלאגן שלם", כדבריו.

הצטרפו והישארו מעודכנים תמיד עם וואלה שבע >>>
ערוץ הוואטסאפ:
https://bit.ly/4f1a7iQ

וגם בטלגרם:
https://t.me/wallasheva

מפגינים מבעירים צמיגים בפזורת אום בטין/דוברות המשטרה

לפי המשטרה, להריסה קדמו ניסיונות רבים להידברות מול מחזיק המבנה במטרה להגיע לפשרה ולמצוא חלופות מתאימות, אולם הוא דחה את כולם. במשטרה הזהירו כי אם ההתפרעויות יימשכו והמפגינים לא יישמעו להוראות השוטרים, הם ייאלצו לפעול בכוח ובאמצעים להדיפתם ולשמירת הסדר באזור.

"אנו רואים בחומרה את הפרות הסדר, הגורמות למשטרה להפנות כוחות שעוסקים במשימות אבטחה ושמירה על ביטחון הציבור. נפעל באפס סובלנות כלפי מי שיפר את הסדר וינהג באלימות כלפי השוטרים, ולא נהסס להשתמש באמצעי הפרות סדר לשמירה על החוק והחזרת הסדר על כנו", אמרו.

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר התייחס לעימותים ואמר כי הוא "מגבה גיבוי מוחלט את המשטרה". "משטרת ישראל לא תירתע מהפרות סדר של פורעים המנסים לחבל בפעילות המשטרה, ותפעל ביד קשה נגדם. אני גאה להוביל מדיניות חזקה של הרס בתים בלתי חוקיים, הנגב הוא לא רכוש פרטי של אף אחד, נהרוס כמה שיותר בתים כאלו עד אשר תחזור המשילות והריבונות שהופקרה במשך שנים בנגב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully