וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לכלוך וזוהמה ב"פנינה" של באר שבע

עודכן לאחרונה: 6.8.2024 / 14:00

תושבים בבאר שבע מספרים כי "חוף הים של באר שבע", מתחם המזרקות שנמצא מול עיריית באר שבע ובו הושקעו כספים רבים, מלוכלך ומוזנח: "זה הפך להיות מזבלה", זעם תושב העיר

הלכלוך ב"חוף הים של באר שבע". שי שורק,
הלכלוך ב"חוף הים של באר שבע"/שי שורק

עד לפני כמה שנים, "חוף הים של באר שבע" (סיטי פארק), מתחם המזרקות שממוקם על שדרות רגר ומול עיריית באר שבע, היה הפנינה של העיר. אלא שבמשך השנים, המזרקות ידעו לא מעט תקלות ולא עבדו לפרקי זמן רבים, ונראה שעכשיו המתחם נותר מלוכלך ומוזנח.

הצטרפו והישארו מעודכנים תמיד עם וואלה שבע >>>
ערוץ הוואטסאפ:
https://bit.ly/4f1a7iQ

וגם בטלגרם:
https://t.me/wallasheva

שי שורק, תושב העיר שבילה שם ביום ראשון השבוע, סיפר: "אנשים מעשנים שם ליד הילדים שמשחקים, ואז זורקים את בדלי הסיגריות על הרצפה, יושבים ואוכלים ארוחות צהריים, וכל הפלסטיקים ושאריות האוכל נשארות שם כאילו יגיע איזה מלצר לפנות את הלכלוך. משמיעים מוזיקה חזקה מאוד מבלי לחשוב שיש שם עוד אנשים".

לדבריו, "אני אישית מעיר לאנשים, בפעם האחרונה אמרתי למישהי שהחליטה להתיישב ממש לידי ולעשן לי לתוך הפנים שאסור לעשן כאן, אבל אחרי שהסתכלתי בשלט הסתבר שאסור לעשן נרגילות - אבל אין שום התייחסות לסיגריות. זה מקום שיכול להיות מגרש משחקים כייפי לילדים בקיץ, אבל זה הופך למזבלה ולדעתי לא רחוק היום שזה ייהרס".

תושב אחר סיפר: "בהיעדר בריכות אני מגיע לפה לפעמים עם הילדים. זה בושה איך שהמקום נראה. איך יכול להיות שמקום כזה מרכזי בעיר ולא מנקים אותו. יש מלא לכלוך, שאריות של אוכל וחטיפים על הרצפה והספסלים. פשוט מביש". התושב הפנה אצבע מאשימה לעירייה - אך גם לתושבים עצמם: "זה תפקיד העירייה לנקות, אבל זה תפקיד התושבים לשמור על הניקיון. אנשים 'פותחים שולחן' פה והולכים. למה לא לנקות אחריכם. זה מיועד לנו התושבים, אז זו גם אחריות שלנו".

מעיריית באר שבע נמסר בתגובה: "מדובר בלכלוך שנערם ככל הנראה בתום בילוי במתחם לאחר כניסת שבת. ביום ראשון, כבכל יום במהלך השבוע, בוצעו במקום עבודות ניקיון. עם זאת, שיתוף הפעולה של הציבור בשמירה על ניקיון העיר חשוב מאין כמוהו. יודגש כי כל פנייה למוקד העירוני בנושא מקבלת את מלוא תשומת הלב ומועברת לטיפול הגורמים המקצועיים הרלוונטיים".

  • עוד באותו נושא:
  • באר שבע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully