וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איפה תלכו בבאר שבע?

עודכן לאחרונה: 6.8.2024 / 8:28

אם הסתובבתם ברחבי באר שבע וראיתם את השילוט יוצא הדופן "איפה תלכו?", אולי תהיתם מה עומד מאחוריו. התשובה: קמפיין חדש לעידוד בילוי וצריכה מעסקים מקומיים בבאר שבע

שלטי "איפה תלכו" ברחבי באר שבע. "יעדים",
שלטי "איפה תלכו" ברחבי באר שבע/"יעדים"

קמפיין חדש, תחת הכותרת "איפה תלכו?", עלה ברחבי באר שבע במטרה לעודד בילוי וצריכה בעסקים השונים בעיר. לפי "יעדים", החברה העירונית לפיתוח עסקי של באר שבע שעומדת מאחורי הקמפיין, המטרה היא הנעה לפעולה, באופן שמנגיש לתושבים את המגוון הרחב של אפשרויות הבילוי שיש לעיר להציע: מסעדות, בתי קפה וברים, אטרקציות תיירותיות, בתי מלון ועוד.

הצטרפו והישארו מעודכנים תמיד עם וואלה שבע >>>
ערוץ הוואטסאפ:
https://bit.ly/4f1a7iQ

וגם בטלגרם:
https://t.me/wallasheva


הקמפיין תוכנן על ידי משרד הפרסום Wave, וניתן לראות אותו בשילוט חוצות ועל גבי תחנות אוטובוס ולוחות מודעות ברחבי באר שבע. בנוסף, הוא מקודם ברשתות החברתיות, ובעיקר אינסטגרם ופייסבוק. הפרסומים מפנים את התושבים לאתר התיירות העירוני https://visitbr7.co.il, בו ניתן להתעדכן בכלל המקומות והפעילויות שיש לעשות בעיר, במרחב העיר העתיקה ומדרחוב קק"ל, מרכזי המבקרים, פארק נחל באר שבע, המדבריום ועוד.

"החודשים אוגוסט וספטמבר הם הזדמנות מצוינת בה לתושבות ולתושבים יש זמן להכיר יותר מקרוב את מה שיש לבאר שבע להציע", מסבירה מנהלת האגף לקידום עסקים בחברת "יעדים", דקלה חן. "במקום לשרוף זמן ודלק על נסיעות ארוכות, מחכים להם כאן ממש עסקים ממגוון רחב של תחומים. הקמפיין נועד לחשוף בפני התושבים את השינוי המרגש והמבורך שהעיר עוברת וקורא להם להנות ממנו. בעת הזו, ובמצב הכלכלי הנוכחי בתקופת המלחמה, לתמוך בעסקים המקומיים זה גם הדבר הערכי לעשות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully