וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המתנדבים החדשים במשמר השכונה בערד - לא מי שהייתם מצפים

עודכן לאחרונה: 5.8.2024 / 15:34

המטווח המסכם שנערך למתנדבים בני הקהילה החרדית בערד. דוברות משטרת ישראל
המטווח המסכם שנערך למתנדבים בני הקהילה החרדית בערד/דוברות משטרת ישראל

תושבים חרדים בערד החלו להתנדב במשטרה במסגרת "משמר השכונה" של העיר. "כשראינו בשבעה באוקטובר אנשים שהיה להם נשק, וידעו לתפעל את הנשק, זה הציל המון אנשים", אמר תושב העיר חבר הקהילה החרדית.

הצטרפו והישארו מעודכנים תמיד עם וואלה שבע >>>
ערוץ הוואטסאפ:
https://bit.ly/4f1a7iQ

וגם בטלגרם:
https://t.me/wallasheva


תחנת ערד חברה בשבועות האחרונים לקהילה החרדית בעיר במטרה לחזק את מערך ביטחון התושבים, לרבות באזור מגורי החסידות. במשך ארבעה מפגשים, ששת המתנדבים הראשונים למדו את יסודות הפעלת הנשק, סמכויות המתנדב, מתן מענה מקצועי וסיוע בתחומי תנועה, ותגובה מהירה למגוון רחב של אירועים בשגרה ובחירום. בתום תקופת ההכשרה קיימו מטווח ירי מסכם, והם הוסמכו מקצועית לשמש בתפקיד התנדבותי מבצעי.

המטווח המסכם שנערך למתנדבים בני הקהילה החרדית בערד. דוברות משטרת ישראל
המטווח המסכם שנערך למתנדבים בני הקהילה החרדית בערד/דוברות משטרת ישראל

מפקד תחנת ערד, סנ"צ דני קדושים, אמר כי מדובר בתהליך שהחל לפני כשנה והועצם לאחר 7 באוקטובר, בהבנה שיש צורך שיהיה מענה בכל הגזרות. "היוזמה להצטרפות הקהילה החרדית היא משותפת לאורך כל שלבי ההקמה וההסמכה, והיא תכלול פעילות מבצעית משטרתית, שתכליתה מתן מענה לכל אירוע שמדווח, סיכול ואכיפת פעילות פלילית, שמירה על הסדר הציבורי תוך מתן שירותי משטרה מיטביים לכלל התושבים במטרה לאפשר חיי קהילה בטוחים", אמר.

גורמים בקהילה החרדית אמרו כי מדובר בבשורה לתושבי העיר ערד וסביבתה, כאשר כוח האבטחה העירוני מקבל תוספת איכותית של המתנדבים החרדים. "כשראינו בשבעה באוקטובר אנשים שהיה להם נשק, וידעו לתפעל את הנשק, זה הציל המון אנשים", הוסיף תושב העיר הרב מאיר שלמה גרינברג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully